5. september 2010

CAMEL SWING COAT!

Photobucket Photobucket
Jeg går for tiden og tjekker vinterjakker ud. Min efterårsjakke bliver helt sikkert den her, går faktisk bare og venter på lander i butikkerne. Men vinterjakker synes jeg er sååååå svært at købe! Jeg kan bare aldrig finde noget ordentlig og det ender altid med en løsning, som jeg kun er halvvild ved. Sad og surfede lidt rundt og fandt denne jakke fra ASOS. Den er virkelig fin og jeg er sikker på at den også er pæn i åben tilstand. Den koster ca. 650kr og det er jo ikke engang galt.. Hm... Find den HER!

13 kommentarer:

Julie sagde ...

Den er da også vildt fed :)

Nadja sagde ...

Hej Kia.
Din efterårsjakke er efter alt at dømme landet. Jeg ringede i hvert fald til ONLY i mandags og fik at vide, at den blev sendt ud samme dag og bl.a ankommer til ONLY Amagercentret og Bestseller på Vimmelskaftet...

MiaMaria sagde ...

Lækker farve og god længde - Jeg er dog ikke så vild med hvordan den ser ud fra taljen og op.

Det er da umuligt at undgå fladmast barm, uanset om man ikke har særlig meget..

/Mia M
www.life-lust-loveliness.blogspot.com

MiaM sagde ...

Årh en fin jakke!
Super godt valg Kia :)!

http://missmiassalgsblog.blogspot.com

Tina D. sagde ...

Den er fantastisk :D

Anonym sagde ...

Jeg bryder mig ikke om den :-)

Anonym sagde ...

Jeg bryder mig ikke om den :-)

Laura sagde ...

Tak for tip! Den er virkelig, virkelig pæn, overvejer stærkt at anskaffe mig den.

Anonym sagde ...

Lige præcis den jeg havde kigget på :), men prisen er dog også liiiige i overkanten for mig, nu hvor jeg ikke har et job længere :/

Anonym sagde ...

Jeg har netop købt læderjakken i Only, så den er i butikkerne - og er fantastisk! :)

Helena Møller sagde ...

Den er SÅ fin! Har selv før indlægget været inde og snuse til samme model i navy-blå. Selvom jeg nu godt ved camel er over alt til efteråret :)

Kia sagde ...

Tak for info mht. til ONLY jakke. Sender min kæreste på jagt imorgen, mens jeg er i skole.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Årh, hvor er den skøn den jakke! Hvem der bare havde pengene...