29. september 2010

Navy? Sort? Rød? Creme?

Hey piger! Jeg håber at I har haft en fin formiddag? Jeg er til forelæsning, men har lige en lille pause, hvor jeg vil høre jer om noget vigtigt. Jeg skal til en 30-års fødselsdag i midten af oktober med sejt Oscar-tema - Rød løber, fotograf og hvis jeg kender hende den 30-årige (HAHA! Håber lidt hun læser med og bliver muggen over, at jeg kalder hende 30-årig :)), så bliver der IKKE sparet på noget som helst til den her fest. Jeg glæder mig! DESVÆRRE er mit tøjbudget ikke gearet til at gå ud og købe det helt store festskrud til en aften, så jeg har kigget lidt på denne fine maxikjole fra ASOS til omkring 350kr. Den vil kunne bruges flere gange og er god til prisen. Jeg har allerede bestemt mig for den og fundet ud af hvordan den skal styles med smykker, clutch, sko og hår.. Men jeg mangler at vælge farven, kan simpelthen ikke bestemme mig!

Umiddelbart er sort jo RØVkedeligt, mens navy er en rigtig god farve til min hud. Rød ved jeg ikke om jeg tør, men jeg tror faktisk at det ville klæde mig? Den cremefarvede ville jeg vælge, hvis jeg havde lidt farve, for den er klart flottest - men spørgsmålet er, om jeg kan bære creme med min porcelænshud? Jeres meninger og argumenter er som oftest ekstemt fornuftige og gode, så jeg tror klart at det vil hjælpe mig med at vælge, så piger - HJÆLP MIG MED AT VÆLGE! :)
Hvilken farve skal jeg dog vælge? Forresten kan man få 20% rabat på asos med Sirene fra på torsdag. Læs mere HER!

91 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Søde Kia, jeg er sikker på, at du ville være yndig i dem alle, men jeg synes, du skal købe den røde, den er mest festlig, og du vil helt sikkert se smuk ud i den - og så har den jo også den fordel, at den nærmest er flottere, jo lysere hud man har! Køb-køb-køb!

Anonym sagde ...

Navy!!! :)

KEA in the big apple sagde ...

Rødt er modigt og Oscar-ish!
Jeg er selv rødhåret og tilbageholdende med at vælge rød, men med den helt rigtige røde farve får sådan en kjole wow-effekt på en rødhåret pige og den der ser helt rigtig ud!
Go for it! ellers ville jeg tage den navy (;

Katrine sagde ...

Tror navy passer bedst til dig :) Synes i hvert fald det står rigtig godt til dig i dit seneste outfit-indlæg. Sort er for kedeligt, og tror du er lidt for lys til både rød og creme, selvom det nu også er flot at være lys, men ja :P

Anonym sagde ...

Hvor er den flot!
Jeg syns, du ska gå efter den røde - den har en flot varm farve, som jeg tror står rigtig flot til dig!
Derudover er den lidt anderledes end det, man normalt ville vælge - og det er vel også dét, det handler om til Oscar fest :o)
Glæder mig til at høre, hvad du vælger og til at se billeder af dagens oscar outfit, når vi når dertil ;o)

KH Louise

Josefine sagde ...

Navy ftw!
Både pasformen og farven er flottest, især til dig :)

Anonym sagde ...

Helt klart navy! Synes faktisk både den røde og creme kan komme til at se lidt poppede ud. Den sorte er lidt kedelig, så navy!! Tror også den ville klæde dig bedst. God fest!!

Anne-Sofie sagde ...

Umiddelbart ville jeg ikke mene den røde var et hit. Rød er en rigtig farlig farve, og det er virkelig ikke særlig mange der kan bærer den optimalt. Problemet med rød er også, at nogen dage vil man måske føle sig virkelig lækker i rød, og andre dage er det bare helt galt :) Rød er lidt en humørs farve, så den syntes jeg ikke.

Tilgengæld synes jeg den sorte er rigtig flot og klassisk! Hvilket jeg altid synes er fedt! Den blå er ganske rigtig flot til dig, men har du ikke ret meget navy? :P

Jeg kan tilgengæld rigtig godt lide den creme. Synes den er rigtig lækker og tænker den ville være flot med guldsmykker, for at give det lidt varme :)

Så umiddelbart ville jeg sige sort eller creme :)

Ditte Mehner Kristiansen sagde ...

Den sorte er næsten FOR safe og kedelig til sådan et "Oscar"-event...

Den røde tror jeg ikke ville matche din smukke hårfarve særlig godt... (Selvom det er en vanvittig flot farve!)

Den hvide tror jeg ikke ville passe dine fine hud særlig godt...

Den blå ville være PERFEKT til dig!!! ;-)


Ps. UDEN stropper...

mia sagde ...

helt klart navy eller den creme. tror altså ikke at den creme bliver for lys. tilgengæld vil den være super flot til din hårfarve, en flot clutch og guld smykker... den er så smuk!

Ditte Mehner Kristiansen sagde ...

Ved nærmere eftertanke... Så kunne den hvide faktisk også være helt vildt fin. Din "hvide" hud, den hvide kjole og så din lækre hårfarve til at lave en kontrast... Sådan helt "engel" agtigt. Hehe. ;-)

Louise sagde ...

Jeg synes den navy er flottest, og tror den vil være super flot til dig! :)

Rikke sagde ...

Helt klart den røde!!!
Tror den vil være rigtig flot til dig

/Rikke/Modekolibrien.dk

Mette sagde ...

Jeg stemmer KLART for den blå! Tror den vil stå rigtig godt til din hudfarve og hår :)

Go for it!

Solskinssager sagde ...

Du bliver så smækker, Kia! Jeg er klart på den creme-farvede, men kan godt se, det måske kræver lidt Sidney-gen. Til gengæld tror jeg, du kunne være dødflot i den røde. Og så er den jo også pænt Oscar!;)

Anonym sagde ...

Helt klart sort! Navy er også fint, men sort holder altid.
Tak for en skøn blog...

Cecilie sagde ...

Jeg er til den blå - og så men max røde læber til.. Og så må du ha en skøn fest, lyder som om den kun kan blive god :)

Pixels og Poesi sagde ...

Helt sikket den navy! Udover det er en utrolig smuk farve, så tror jeg også det er den som vil klæde dig allerbedst!

- Betina

Anne sagde ...

Nu er jeg ret stor fan af farven rød. Det er en fantastisk flot farve, og jeg tror sagtens, at du kan bære det! Det er dog måske ikke det bedste valg, hvis der er rød løber. Jeg ville vælge den navy. Som du også selv siger er det en rigtig flot farve til dig, og jeg tror, at du vil blive gladest for den :) Håber du finder ud af det!

- anne

Tinna sagde ...

Jeg siger: Creme! Den er så pæn, og rigtig Oscar-aktig, du kan da altid bruge lidt selvbruner først ;) Men synes også at det er ikke nødvendigt, exhibit a:

http://www.newsgab.com/attachments/celebrity-pictures/263381d1272992034-scarlett-johansson-beige-cream-dress-2010-whca-dinner-dc-5-1-10-scarlett_johanson_whca_dinner_050110_set2-4-.jpg

Tinna - stylice.wordpress.com

Julie sagde ...

Jeg synes lige umiddelbart at den røde er lidt for julet, den blå lidt for kedelig og hvid ( rigtig pæn!!!) men ikke så god til lys hud, som du siger. Jeg ville vælge den sorte, den er meget klassisk og kan jo bære mest forskelligt tilbehør! :)

Astrid Mie Majgaard sagde ...

Jeg tror den blå kommer til at kæde dig bedst. Sort er jo en ret hård farve, og syntes den røde blir lidt for råd, hvis du også skal stå på en rød løber. Se det for dig navyblå og rød løber - det er da maritime farver der vil noget!

Anne Louise sagde ...

jeg syntes godt nok stadig den sorte er flottest, og helt klart mest galla-ish!
og så op i røven med hvad der er ikke-kedligst.

Miss Jeanett sagde ...

Helt sikkert den navy! Og super fin kjoler Kia. Jeg har selv luret på den flere gange, men jeg har ikke lige en lejlighed at bruge den til pt.

Ann-Sophie sagde ...

Navy!

june... sagde ...

Hej Kia, normalt er jeg altid til sort, men synes at den i navy, er den der ser mest ekslusiv og dyr ud :)

Kehceub sagde ...

Jeg ville klart vælge navy til dig - det er en klassisk og elegant farve og kjole for den sags skyld.. Og bliver bare endnu bedre med porcelænshud som dig! Creme og rød skal man have farve for at kunne bære hvilket er de færreste danskere der kan og sort er jo bare for kedelig til sådan en aften, hvor der skal være hollywoodstyle ;) Så klart en stemme på navy fra mig :)

Agnete Elisabeth Purup sagde ...

Jeg stemmer for RØD! Med den rette styling og makeup kunne den være super fin til dine farver, især til dit hår.
Og så skriger den jo Oscar... :)

Anne-Sophie sagde ...

Jeg tror at du ville se utrolig smuk ud i den navy. Måske hvis du kunne sætte håret lidt, som da du havde været til event her for nylig?

Kh.

Marie Joost sagde ...

Navy! helt klart! som du selv siger er den god til din hud, men den er altså også bare en elegant farve. Synes ikke du skal vælge rød, tror ikke den vil klæde din hud.

Anonym sagde ...

Din søster og din mor syntes helt sikkert at NAVY vil klæde dig fantastisk <3

liv skov sagde ...

Den creme er klart den flotteste! :)
Dog hvis jeg var dig ville jeg vælge den navy da som du siger tror jeg den ville klæde dig godt.

pernille sagde ...

Den cream farvet! Den er smuk, tror den vil være pænest til dig!

Caroline sagde ...

Rød eller navy! Nok egentlig mest navy, selv om den røde er fantastisk.

Anonym sagde ...

Navy ftw!

Anonym sagde ...

navy!

K sagde ...

Jeg synes, du skulle vælge den navy. Den ville jeg helt klart selv vælge. Den er knap så iøjnefaldende som den røde og creme, så den kan bedre bruges igen med andre accessories og farver.

Emma sagde ...

RØD :D

Anonym sagde ...

Hej Kia!

Jeg har købt kjolen i cremefarve, som jeg havde på til min galla. Den er SUPERSMUK! (Du kan se billeder af den i min blog hvis du har lyst).

Men det er helt klart en klassisk smuk kjole, så det er smartest og flottest at købe den enten i sort eller cremefarvet, så vil du altid elske den og aldrig blive træt af den.

Anne-Sofie sagde ...

Hej Kia.
Jeg holder også helt klart på den røde, da den umiddelbart ser ud til at have en rigtig lækker, dyb rød farve, og ikke sådan orange-rød, der efter min mening ofte er helt forfærdelig, og ikke klæder særlig mange (i hvert fald ikke undertegnede ;)). Derudover er det en rigtig skøn efterårsfarve, og du kan jo altid mixe den med nogle accessories i andre, mere afdæmpede farver, så den meget markante farve bliver brudt lidt op.

Håber du finder ud af det,
Anne-Sofie

Anonym sagde ...

Helt klart navy eller creme ville passe godt til dig :)

Anonym sagde ...

Jeg har selv kigget på den! Lavede mit første blogindlæg over den ;)
Jeg er vild med den i alle farver, men det virker lidt ekstravagant at bruge så mange penge på den samme kjole. - Så sort til mig tror jeg :)

Simone Hagemann sagde ...

Jeg tror de alle sammen ville klæde dig godt. Men jeg synes helt klart du skal vælge navy (:

Anna sagde ...

Helt klart navy eller sort!

Jeg tænker at den røde måske ser billig ud irl...

Glæder mig til at se dit valg :D

/Anna

Caroline sagde ...

den navy! den er klart smukkest, den ville klæde dig super flot + en kjole i en farve som navy er brugbar til andre fester, for den bliver ikke hurtigt beskidt som den hvide, og den er ikke for højtråbende som den røde.. :-)

- Caroline.

Sofie sagde ...

Navy passer rigtig godt til den rødeløber...

Anonym sagde ...

Jeg synes helt klart at du skal vælge den navy - den ville klæde dig! :-)

Anonym sagde ...

Synes helt klart du skal gå efter rød eller navy - total oscar farver. fortsat god dag :)

Henriette sagde ...

Jeg syntes med det samme - og stadigvæk - at den i navy ville være lige i øjet.

Anita sagde ...

Den navy eller den creme.

Den navy er bare ret sikker, så den creme:)
I og med den ikke er hvid-hvis ville det godt kunne gå hvis man tog nogle bløde smykker på til. Det kunne se super Nice ud:)
Lyder som at blive en super fest:)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Amalie sagde ...

RØD!!!!

Stephanie sagde ...

Jeg tror, og hold nu fast, at den røde ville klæde dig ufatteligt godt!:-)

http://steffeonrocks.blogspot.com/

Danielle sagde ...

Navy! ingen tvivl.

Caroline sagde ...

Den røde eller den Navy, det vil jeg sige :)
Gider ikke engang argumenterer for mit valg ud over at sige at jeg tror de ville klæde dig bedst

Amalie sagde ...

Navy eller creme, men jeg ville umiddelbart mene at creme ville være den bedste! Den ville stå rigtig flot til dit hår!!!

ps. tak for en fantastisk blog!!!

Sol sagde ...

navy eller creme :)

xoxo

Nina sagde ...

Hej Kia!

Hmmm.. altså de er jo alle flotte!

Synes virkelig den sorte er flot! Den er elegant og klassisk. Tror den vil være rigtig flot til dig og den kan styles på mange forskellige måder.

Synes nu også den navy ville være rigtig flot til dig. Den er lidt anderledes, og så er det jo bare en rigtig flot farve.

Den røde er smart og lidt vild. Du ville helt klart godt kunne have den, men det er måske ikke en der vil være helt så brugbar bagefter. Og man har ikke så frie hænder i forhold til at style den.

Den creme er jo også flot og meget fin. Du ville sagtens kunne have den, men den er måske lidt flottere hvis man har lidt farve.

Jeg tror jeg vil sige sort eller navy. Måske mest sort. Den kunne i vært fald være rigtig flot med nogle guld smykker til. :)
Men du kommer til at se fab ud lige meget hvilken du vælger!

//Nina

Lykkes sagde ...

Oscar regel nr.1: Rød kjole på en rødløber er no-go!

Så derfor synes jeg du skal vælge den navy farvet, den vil stå rigtig godt til dit rødlige hår og dine lyse teint. Tror du vil forsvinde i den hvide, og som du selv sagde er sort lidt kedeligt..

Så go' for den navy-farvet!

Maja sagde ...

Hej kia! den røde eller den sorte, synes jeg egner sig bedst til aften. :) den lyse bliver ødelagt på sekundet hvis du spilder det mindste på den og den navy blå er bare for hverdagsagtig :)

Line sagde ...

Den cremefarvede kunne være super flot til din øjenfarve og hår :)

Sara Emilie Hansen sagde ...

Helt klart navy!

Anonym sagde ...

har du et direkte link til kjolen? I øvrigt synes jeg du skulle vælge den navy :)

Anonym sagde ...

Synes helt klart den navy eller cremefarvede.. Ville umiddelbart selv vælge den navy, men kan godt se at den creme ville være utrolig flot! :D

Guldlog sagde ...

rød. afgjort. den er super flot i farven, meget oscar agtig og lige dig!

Lisa sagde ...

hej kia ;)
jeg syntes du skal købe den i sort eller creme, da jeg tror de ville klæde dig virkeligt godt, og stå godt til din hårfarve!

Anonym sagde ...

Navy, helt klart!!!!!

den vil være perfekt til din lyse hud og din fine hårfarve..

Natasja sagde ...

Helt sikkert navy.. Den ville være rigtig pæn til din hud og dit hår. Tror at blå vil stå bedre til dit hår, og din hud i forhold til f.eks den sorte som vil være en kontrast farve, og rød ville jeg heller ikke vælge i forhold til det rødlige i håret.. Du ville blive udvisket i den creme her om efteråret, så HELT klart Navy. Den ville du se vildt godt ud i. :)
Venligst Natasja - forresten følger jeg meget med på din blog, det gør du godt!!:)

Freja sagde ...

jeg syntes du skal tage den navy, den kunne være super flot til dig. ville i hvert fald også være den jeg ville vælge, klassisk på en anden måde en sort.

Anonym sagde ...

NAVY!!! Flot til hår og øjne. Punktum.

-Astrid

Naja, En lille pose støj sagde ...

Jeg siger også helt klart navy - den ville være så flot til dig tror jeg.
Men som mange andre har nævnt kunne det også være super flot med den cremefarvede, og så med nogle guld smykker til. :)

Anonym sagde ...

navy!!:-)

Anonym sagde ...

Kia, jeg synes du skulle vælge den røde, da jeg tror du vil se fantastisk smuk ud i den!

De andre farver er ellers også rigtig fine, men den sorte er måske en anelse kedelig :)

Anonym sagde ...

Nayv!!! Den vil klæde dig rigtig godt!! :)

www.mathildeswonderland.wordpress.com

Emilie sagde ...

Enten navy eller rød - begge smukke farver, der helt sikkert vil klæde dig :)
Egentlig kan jeg bedst lide den navy, men den røde er selvfølgelig mest Oscar-ish og glamourøs...
Jeg er sikker på, at det bliver fab, uanset hvad du vælger!

xxEmilie

Emilie sagde ...

ville helt klart mene navy, den er jo sindssyg flot og tror den ville passe godt til dig :)

TanjaBelinda sagde ...

Hej Kia! Jeg ville helt klart selv vælge navy (har også kigget på den flere gange!). Den er lige en tand mere festlig (specielt til Oscar tema) end sort, og lidt mere afdæmpet end rød:)

Er ikke til creme. Synes den er for kedelig til Galla:)

Julie sagde ...

Navy, helt klart :)

Anonym sagde ...

Jeg tror den marine blå ville være så smuk på dig, du skal helt klart tage den :)

Sarah sagde ...

I say navy!
Den er virkeligt flot, den kjole. Meget elegant! Men men, altså. Den creme er lidt for.. jeg ved ikke. Det er få, der kan bære det. Sort er lidt kedeligt, og rødt tror jeg måske er lidt for femme fatale.
Navy, fordi den ikke er så sikker som blå, men dog stadig meget stille og rolig i farven. Og jeg tror at den ville klæde dig fantastik :)
Den er virkeligt flot.

- Sarah.

Kathe Elisabeth sagde ...

NAVY FTW :)! Den har en super smuk farve og vil være perfekt til efterår og winter :)

Kathrine sagde ...

navy er supert flot til dig!

lily sagde ...

Kia pigen!! Jeg synes den blå vil være finest! ;)
Jeg har den selv i beige-den er virkelig flot på!
http://buytheway.se/2010/06/12/yesterdays-look/
Knus

Annette sagde ...

Hi Kia, er en ret ny læser, så tænkte jeg lige ville smide mit bud ind. Stemmer helt klart på navy eller creme. Navy er et sikket hit med dine farver, og jeg tror creme ville være vildt godt til dit hår! Det er lidt mere usikkert med din hud, men måske med de rigtige accessories kunne det blive rigtig godt! Den sorte er lidt for kedelig og som det er blevet sagt så er det ikke nødvendigvis fedt at matche løberen og rød skal bare være i den helt rigtige nuance, specielt når du har rødt hår. Så navy! :)

mette louise sagde ...

jeg vil helt klart også sige Navy! den tror jeg også du vil få brugt meget mere bagefter end den f.eks. den røde, selvom den også er virkelig flot :b

/mette
http://metteonpurpose.blogspot.com/

Kia sagde ...

Kære alle!

Fårk, hvor er I vilde! Jeg har lige bestilt..........

NAVY!!!! :)

Jeg glæder mig til at vise jer den inkl. styling!

Tak for jeres tilbagemeldninger. Det betød meget for mit endelig valg.

God dag,

Kia.

Anne sagde ...

Hej.
jeg tror at den navy ville være rigtig flot til dig (:

Anonym sagde ...

Hej Kia

Jeg har denne kjole, og den er rigtig fin. Synes bare at du skal vide at stropperne er lavet på sådan en måde, at man kan se hægterne når man bruger kjolen med stropper. Den løkke stof som hægterne griber fat i sidder for langt oppe, hvilket som sagt gør hægterne synlige. Giver det mening? Jeg har kun selv brugt den som stropløs, da jeg syntes at det andet så lidt fjollet ud. Derudover vil jeg også lige informerer dig om, at stoffet strækker sig lidt i længden når du har kjolen på. Mine sko viste sig at blive lidt for lave sent på aftenen. Men den er altså rigtig fin på!

Kia sagde ...

Wuhuu!

Nu glæder jeg mig til at modtage den! :)

Har også tænkt mig at bruge den stropløs, så det er helt ok med stropperne.

Kia.

Malsen sagde ...

Jeg tror du vil være flottest i den navy - synes du er rigtig fin når du har denim på og det er jo også blåt.
Rød til en rød løber bliver for meget i mine øjne....

Line sagde ...

Go navy! Det slår aldrig fejl, næsten ligemeget hvilken hår/hudfarve man har, og så er det bare så SMUK en farve!

http://moonlightneighbourhood.blogspot.com/

Katrine Anna sagde ...

Navy! Den er elegant, men samtidig festlig! Jeg håber du finder ud af det, og glæder mig til at se hvad du vælger! :)

http://rasberryrecord.blogspot.com/