18. september 2010

Dagens @ Wella/Braun event.

Photobucket

Ja, da!!! Det er dejligt at komme direkte fra travl hverdag til hygge med medbloggere, styling af hår, dejlig mad og søde Wella/Braun mennesker. Bare lige hvis der var nogle af jer der sad og undrede sig.. :) Mere om eventet følger en af de nærmeste dage - Her får I lige torsdagens outfit. Det er faktisk ret vildt at jeg ser så glad ud på billedet - Det må være fotografen.. Jeg har nemlig bare haft nogle virkelig dårlige dage, hvor jeg slet ikke har troet på mig selv i mange situationer, hvor intet tøj passer, ens fjæs slår ud, ens hår er kedeligt og ens glød er væk. Jeg håber weekenden kan rette op på det! :S

Outfittet får mærket "hverdag i en nøddeskal", denne gang med blonder fra American Apparel og stylet hår.. :)

17 kommentarer:

MusicIsMySecret sagde ...

Dit hår er virkelig blevet pænt stylet! :)

Mvh. Tine

Anita sagde ...

Jeg syntes du har set godt ud de sidste par dage - og hvis jeg fornemmer rigtig igennem skærmen har du alt mulig grund til at tro på dig selv. Du virker klog, målrettet og nede på jorden.
Husk der er en masse der tror på dig, selvom man kan føle hele verden er imod en. Det var der engang en der sagde til mig, og det hjælper at huske på den slags en gang imellem :)


Rigtig god weekend søde Kia - og flot bluse og hår forresten.

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Anonym sagde ...

Dit hår er så smukt på dette billede! <3

Nicoline sagde ...

Lækkert outfit, og rigtig fin blog, vil være din faste læser. Jeg håber du har lyst til, at følge med i min blog: www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

Sarah B sagde ...

Kia, du ser dejlig ud (som altid). Elsker simpelthen din blog, holder meget af at du ikke er tutte-nuttet og "se mig, jeg er bedårende-agtig" som andre bloggere kan have tendens til. Håber du får en super weekend og får ladet lidt op, så gløden vender tilbage (er nu ret sikker på at den ikke er langt væk, du oser jo af hottieness!!)
Kh Sarah

Natalja sagde ...

Hvor ser du skøn ud. Den frisure klæder dig rigtig godt : ) Hvor har du købt toppen? Den er super fin, uden at være for meget. Og ja som de andre siger, så tro på dig selv. Du virker som en skøn pige : )

Pernille sagde ...

Selve billedet er fint, men det der slår mig mest er, at du ser så oprigtigt superglad ud :) Ligeså jeg smilte lidt.

Dejligt :)

Emily Salomon sagde ...

Fotografen siger tak :)
Du siger bare til hvis du skal gøres i godt humør igen! My pleasure!
Klem

Rikke sagde ...

Håret klæder dig super godt! Det ser godt ud, at det krøller væk fra dit ansigt!

Kia sagde ...

Hej piger,

I er så søde! Tak skal I have.

Blusen er fra AA.

God dag! Kia.

Ann-Sophie sagde ...

Hvor er dit hår blevet fint! :) Vi kan alle ryge i et hul, hvor vi tænker nedbrydende tanker om os selv, det er menneskeligt. At du tør dele det med andre, viser hvor modig du er.
Der er ikke andet for, end at forsøge at tvinge sit fokus andetsteds hen. på alle de ting, der gør dig glad, stolt og fyldt af selvtillid.

PS Jeg er HELT vildt glad for og stolt over, at du har lyst til at læse med inde hos mig. Virkelig.

Simone Hagemann sagde ...

Hvor er du virkelig smuk på det billede. Og nøj, hvor er dit hår fint - jeg vil også have sådan noget hår! (:

Nora sagde ...

du ser så sød og fin ud på det billede. jeg håber weekenden har fået dig på højkant humørmæssigt igen. :)

Guldlog sagde ...

hvad har du dog gjort ved håret her? du ser fabelagtig ud! utrolig smuk:)

Kia sagde ...

Hey!

Tak for jeres søde ord.

Mit hår blev krøllet lidt af en frisør til eventet.. Det var det.. :) Det var ret pænt.

Anne-Sophie - Ja, selvfølgelig vil jeg det. Du har en gooood blog! :)

Anonym sagde ...

hej :)

kunne godt tænke mig, at vide hvilken farve dine converse er ?? De er jo vildt fede !!

mange hilsner christina

Monkally sagde ...

Jeg er bare helt vild med dit outfit! Mange thumbs up for det (selvom jeg nu i teorien kan give to tumler...)