2. september 2010

Onsdagens med nyt hår i blæsevejret.

Photobucket

I går spiste vi aftensmad på vinbar og restaurant Adendum på Islands Brygge. Min kæreste fik den lækreste legerede kartoffelsuppe med unghanebryst og seranoskinke. Jeg fik kødboller i tomatsauce med parmasan, urter og yoghurt. Begge retter kostede 85kr og var i aftensmadsstørrelse. Det var ubeskrivelig lækkert og et perfekt aftenmadsmåltid, når man ikke lige har noget i køleskabet og ikke gider spise cafémad og takeaway. Prisen er jo den samme, som en omgang italiano pizza og meget billigere end kedelig cafémad! Det er bestemt ikke sidste gang vi spiser dernede, så næste gang må jeg lige huske at tage nogle billeder.

I går havde jeg mine nye grå Silvia-jeans fra Gina Tricot på. Har dem jo allerede i mørk blå og lys, så det var vist par tide med et par grå. Outfittet er meget hverdagsagtigt - Havde min første forelæsning på kandidaten, så jeg måtte jo klæde mig behageligt på.. :)

Ps. Har igen lagt nye sager på salgsbloggen, kig forbi og gør en god handel, så sender jeg lørdag inden jeg rejser til Paris.

20 kommentarer:

Anne Louise sagde ...

hvor ser du bare godt ud!
det kamera er virkelig en god invistering! - billederne er så lækre!

Nina sagde ...

Ej dit hår er altså bare SÅ flot!! Klæder dig super godt!

-Nina

Anonym sagde ...

dit nye hårfarve er virkelig god til dig!
Hilsen Isabella

MusicIsMySecret sagde ...

Hvor ser du godt ud med det nye hår. :)
Adendum skal helt sikkert tjekkes ud!

Karen sagde ...

smukke!

MYVOICESOPHIE.BLOGSPOT.COM

Silje sagde ...

Jeg elsker dit hår - og din taske!!

http://chocolateplane.blogspot.com , fordi jeg er sej.

Anonym sagde ...

Smukke Kia!

Elsker porcelænslooket

Anonym sagde ...

Har kigget lidt på Silvia på Gina Tricot's hjemmeside og kan se de ikke fåes med forskellig benlængde.
Er lidt bekymret for om de mon er lange nok, da jeg altid har et problem med dette og altid køber jeans med benlængde 34. Men hvad siger du, du er også rimelig høj, ikke?

Katrine. K sagde ...

GODT BILLEDE!! :)

Laura sagde ...

Lækker fritz :-)

Anonym sagde ...

Hvor er t-shirten fra?

Anonym sagde ...

Hej Kia!
din taske er bare for fed! jeg elsker den! hvor er den fra og hvad var prisen :) Knus Julie.

ps. flot look.

Emily Salomon sagde ...

Lækkert hår pg fint billede!!!

Kia sagde ...

Heyyy piger.

Uhhh tak. I er så rare.. T-shirten er en tanktop og er fra gina tricot. Tasken er fra Gina Tricot..

Ang jeans - Jeg har ingen problemer med længden og er ca 176-77-78cm høj..

:) Kia

Laura sagde ...

Hej Kia. flot hår du har fået dig!

Lige en anden ting, jeg godt jeg spørger dumt, men kunne rigtig godt tænke mig at købe 2 ting fra salgsbloggen, og ved ikke lige hvordan man gør, så kan du muligvis kontakte mig på mail?
misslaura3000@hotmail.com (ved godt den er lam, men lavede den da jeg var 12.) på forhånd tak :-)

//Laura

rebecca sagde ...

Det her billede er Så flot. og dit nye hår klær dig virkelig godt!

Kia sagde ...

Hej Laura,

Har sendt dig en mail..

Og tak.. :)

Kia.

Belinda sagde ...

Hvor er din nye hårfarve bare suverænt lækker til dig! Den fremhæver virkelig dit ansigt på den gode måde :)

Kia sagde ...

Tak søde Belinda..

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia.

Tænkte på en ting: Hvordan fik du idéen til din blog?
Hvor meget tid bruger du om dagen på den, og har du tænkt dig at blogge altid? :)