1. september 2010

Tilbageblik i arkiverne #3: Favoritlooks - Hvad skal du beholde til AW10? #2.

I februar skrev jeg endnu et indlæg om, hvad man kunne beholde fra AW09 til AW10. Dette er andet indlæg af to. Jeg elsker at se igennem kollektionerne og overveje hvad jeg HELT sikkert skal beholde og hvad der holder flere sæsoner. I denne omgang skal du helt sikkert gemme forårets trenchcoat, din elskede bikerjakke, de pelsede detaljer og alle dine små fine sorte kjoler. Disse tendenser går igen i den kommende sæson - Læs herunder om, hvad du sagtens kan beholde og worke i de næste par måneder:

Jeg har her udvalgt mine favoritlooks fra de shows som jeg deltog i fredag. I sidste indlæg skrev jeg AW10 = August 2010. Og nej, det var ikke en fejl. AW10-kollektionerne ville kunne findes i butikkerne fra august 2010. Hvad skal du beholde til AW10?
By Malene Birger - Behold den trenchcoat du køber her i foråret til aw10. Behold dine maxikjoler og din pelshue.
FIN - Behold dine draperede kjoler, din bikerjakke og dit circlescarf.
Karen By Simonsen - Behold dine bodychains, LBD's, læderbukser og paillettrøjer.
Margit Brandt - Behold dine sweaterkjoler og alt der er asymetrisk og draperet.

Minimarket - Behold dine wedges (De viste nærmest ikke andet hos Minimarket), din LBD og dine overdele med skulderdetaljer.

Jeg var også til GudrunGudrun i fredags, her viste de fintvævet strik i alle afskygninger. SLET ikke noget for mig, kunne derfor ikke finde nogen favoritlooks til jer overhovedet. Men tjek GudrunGudrun HER
, hvis du mener at færøsk strik er lige dig.
(Alle billeder er fra
copenhagenfashionweek.dk)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Great fashion shows! The best! So inspiting for this winter! Awwww <3
xx
http://theminetteissue.blogspot.com/

Kia sagde ...

Exactly!!! :)