1. september 2010

Efterårsstrik og tanker om Fjällräven.

Photobucket

Mit pandehår er blevet kriminelt langt, jeg kan jo nærmest ikke se ud af mine øjne. Godt at jeg har en frisørtid senere i dag! :)

I går aftes var jeg en tur i Fields og ordne et par ærinder med Nina. Hvad sker der for at de holder alle butikker åbne til kl 20 derude?! Shopping-heaven! :) Nina købte bl.a. en Fjällräven-skoletaske.. EHEM.. Ved godt at den er kitch og total oldschool-sej, men jeg brokkede mig altså lidt over hendes valg. Hun var, som vanligt, PÆNT ligeglad med mit brok og købte en alligevel. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg kan VIRKELIG ikke lide fjällräven og jeg er endda lærerinde! :S

Outfittet er fra i går - Strikken er fra Gina Tricot og jeg blev nærmest lykkelig, da jeg endelig faldt over den forleden. Har haft den på hjernen, siden jeg så den til fremvisning i juni.. Perfekt til efteråret!

Hav lige en god dag derude! :)

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad er strikkens sammensætning og pris? :)

Anonym sagde ...

Ejer en fjallraven - og elsker den. Hvad farve har du tænkt på? :)
- fedt outfit!

Anonym sagde ...

Hej Kia. For det første fed blog du har dig her, for det andet hvor har du fundet strikken, har selv holdt øje med den, men har endnu ikke fundet den;-( Cathrine

Anonym sagde ...

Apropos mærkelige åbningstider. Jeg skal fordrive nogle timer i København på søndag, hvor det jo er 1. søndag i måneden. Er det ikke noget med at butikkerne så har åbent, men er det dem alle? Ved du hvilke? På forhånd tak. :-)

Anonym sagde ...

er den kommet i butikkerne?! må straks i Gina Tricot!!! :) var der mange tilbage? og ja, hvad er prisen? :)


- Simone

Maiken sagde ...

HA HA den med Fjällräven har min mor også :-D Hun kan ikke klare dem, og jeg elsker dem :-D

Anonym sagde ...

heey kia, hvor er din jakke fra du har over strikken på billedet,og hvad har den kostet (:

Camilla sagde ...

åh gud da - ja, efter at ha' arbejdet i en butik i Fields er jeg færdig med butikker!!

Anne Louise sagde ...

jeg ejer selv en fjällräven kånken, som skoletaske, og er ret overbevist om at der ikke findes bedre skoletasker.. (o;

Lotte sagde ...

Min lillesøster har en i marineblå, den er vildt nice, men tror ikke jeg har temperament til sådan en lækker sag ;)

Simone sagde ...

NØØJ det er en fin strik, er vild med rip efekten. Funky.

Simone
http://simonehwga.blogspot.com/

Marie sagde ...

Hvor er din fede taske fra?:)

Kia sagde ...

Hellow piger,

Strikken kostede 199kr, den er i 100% akryl, men føles dejlig blød og kløer ikke. Jakken er fra Only og tasken er fra Gina Tricot. Fandt tasken i Gina T. på Købmagergade for 14 dage siden og strikken ude i Gina T. i Waves (Hundige centeret) i mandags.

Hader Fjällräven af mange grunde.. Måske også fordi det er stereotypt, ja.. :)

God aften,

Kia.

Nina sagde ...

Jeg har altid sagt: Disser du min skoletaske, disser du mig!

Fjällräven 4-EVER <3

Anonym sagde ...

ka man stadig få jakken og hvad koster den?

Kia sagde ...

Hæhæ, Nina!!!!

Jakken er fra ONLY og er snart to år gammel, men du kan få noget lignende i topshop!

:)