8. september 2010

WEDNESDAY.

PhotobucketPhotobucket

I dag havde jeg en fin ny draperet nederdel på. Den er købt i GAP i Paris. GAP er som udgangspunkt er helt ok sted, hvis man mangler jeans og plain cardis. Men ellers er udvalget ikke så interessant, synes jeg?! Nåm, faldt over denne her til omkring 150kr - Kunne ikke lade den hænge, fordi den var i så god kvalitet - Draperingerne er "tykke", altså i flere lag og stoffet er ret kraftigt. Perfekt efterårsnederdel og jeg kan endda også se den med et par uldstrømpebukser og en fake fur til vinter.. :)

10 kommentarer:

june... sagde ...

Nøj din draperede nederdel er fin :)
Kæresten køber også altid jeans i GAP, godt nok i London :) Men lækker kvalitet :)

Ha' en god dag!
Hugs!
/June
pixeleret.blogspot.com

Unknown sagde ...

Den klæ'r dig helt vildt! Du ser super godt ud!

Guapizimo sagde ...

Den ser lækker ud den nederdel, godt køb!

Anonym sagde ...

Hej Kia,

Vil bare lige rose din virkelig gode stil og blog. Meget inspirerende.

Kan bestemt også se nederdelen med din leo fake fur og doc martens.

Har du set at Stephanie fra Anywho har postet et dagens der ligner dit?!

Uden Relevans sagde ...

Jeg så dig i Metronyt :) Tillykke!

Anonym sagde ...

Hej Kia!

Nice outfit! Hvor er dit bælte fra?!

Anonym sagde ...

Hej Kia!

Nice outfit! Hvor er dit bælte fra?!

Helene sagde ...

Vildt fed nederdel! Det kunne være at man skulle begynde at kigge i GAP.. Kan også bare rigtig godt lide dit ur! :)
x Helene

Sol sagde ...

Den er rigtig flot :)

Kia sagde ...

Hej,

Mit bælte er fra Friis og co...

:)

Kia.