24. september 2010

OP OP OP OP!!!

PhotobucketPhotobucket

"Op, op, op, op!" står jeg og råber øverste billede - Tillader mig nemlig lige at brokke mig lidt over at Maria går i knæ for at tage et billede - Det er altså virkelig min dårlige vinkel, for jeg ser tyk ud nedefra! Den går ikke! :) Billedet er taget i går i DANSK's butik på Istedgade. De holdt en fin visning af deres SS11-kollektion, som er i butikkerne i jan/feb 2011. Jeg tjekkede også deres nuværende kollektion ud og der var virkelig meget fint i blandt. Billeder følger..

Bukserne er af nyere dato. Jeg fandt dem i Mango Outlet til 179kr, efter at have skrevet et indlæg om tie-dye jeans lige her! Elsker når det sker! Hav en god fredag derude! :)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg må indrømme, jeg ikke er den sore fan af tie-dye jeans, men tillykke da til dig, at du havde en så positiv overraskelse. Din skjorte, og din tank er jeg tilgengæld helt forelsket i! Er det sådan så man kunne få butikkernes navne :P ?
Håber du får en god dag.

Rikke'M sagde ...

Tvivler nu lidt på om du overhovedet kan se tyk ud :) Hæhæ.
Og bukserne er skønne - sikke da et kup du har gjort dig.

Signe sagde ...

Er det Mango Outlet i Ringsted? Der ligger nemlig et stort outlet "center" med alle mulige fede butikker, med billig tøj.

Aveline sagde ...

Men det er jo godt når fotografen går i knæ.. Det gør at ens ben kommer til at se længere ud, da kameraets vinkel går lige på i stedet for nedad.. :)

Flotte bukser forresten, tillykke med dem :p

Lilly sagde ...

Åhh, jeg elsker dine bukser!!
Super fede, hehe! ;)