2. september 2010

SØD HUND TIL SALG:

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg har skrevet om min mosters mopsehunde en del gange før, men aldrig om ham her. Han hedder på sin stamtale Admired Black Hercules og min moster har lige fået ham tilbage fra hans oprindelige ejere, da de ikke havde tiden til ham alligevel. Det kan man så mene om hvad man vil - Jeg kan bare ikke fatte, hvordan man kan give slip på en så lækker sød hund, som ham.. Nå men, han er 7 måneder gammel og er derfor ovre hvalpestadiet, han er rigtig dejlig rolig, kærlig og opsøgende. Går du og overvejer en mops eller kender nogle der gør, kan du læse mere og få kontakt til min moster og mopsehundene lige her - pernillesmops.dk, under nyheder.

(Ps. Hvis nogle af jer er i tvivl, så vil jeg bare lige sige, at jeg IKKE får en hundehvalp for at skrive det her indlæg og linke til min mosters hjemmeside (jvf. kommentarer i sidste indlæg om min frisør) :))

15 kommentarer:

Katja sagde ...

ja jeg fatter ikke at folk ikke tænker sig mere om inden de anskaffer sig en hund, gør mig så gal!!
Krydser fingre for at han får et godt nyt hjem.
-Katja (som selv er lykkelig hundeejer)
fashionbysobczak.blogspot.com

Guapizimo sagde ...

Hvor er han fin, håber at han hurtigt får et dejligt blivende hjem! :)

Anonym sagde ...

Nårh, hvor er han sød! Det burde da ikke være svært at finde et nyt hjem til ham :) (hvis jeg ikke lige boede i Frankrig med to katte + en baby på vej, så tog jeg ham selv)

Kia sagde ...

Lige præcis! Det er jo ikke noget man bare kan tænde og slukke for..

Han er cute!! Håber også at han finder et godt nyt hjem for han er sååååååååååå sød.

Emma sagde ...

Hvor er han NUTTET!!! Hold da op! :D
Desværre må jeg ikke have en hund :( Håber han får et (nyt) fantastisk hjem!! :)

Anonym sagde ...

Nåååh hvor er han en skat. Mangler ellers en kæreste til min mops-pige, men har desværre ikke 10.000 ellers havde jeg hapset ham med det samme.

/Lina

Ida sagde ...

Åååårh, hvor er han skøn!! Har selv en lys mops, og kunne virkelig godt tænke mig en sort :)
Desværre rækker SU'en bare ikke! :((
.. ellers havde jeg snuppet ham.

Håber han finder en kærlig familie.

MariaVSJ sagde ...

Gid jeg havde 10.000 kr.

Anonym sagde ...

Hej Søde Kia

Tak for dit indlæg om Hercules, han er skøn .... Og hvem ved måske får du en hundehvalp :-)

-Moster P

MichelleHardingMadsen sagde ...

Nuhr - han er dejlig. Bliver også rasende, når folk anskaffer sig en hund uden at have tænkt sig om. Selvfølgelig kan der ske noget uventet, men en hund er jo et levende væsen ikke en vare.

Elsker din sidste kommentar - så burde du efterhånden også have en lejlighed fuld af mopser, hvis du fik en hver gang, du skrev om dem ;-) GNÆK GNÆK

/Michelle.

Kia sagde ...

HÆHÆ!

:)

Kia.

mille sagde ...

Ej hvordan kan man dog undvære ham?
Bare man måtte have hund - ØV! :/

Anne sagde ...

Eeeeej, hvor ER den hund bare alt for nuser. Hvis jeg havde penge + større bolig, så havde jeg hapset ham med det samme. Held og lykke med at finde et nyt hjem til ham :-)

Anonym sagde ...

Åh han er den skønneste jeg længe har set! Jeg håber inderligt han får et dejligt, blivende hjem. Fatter simpelthen ikke de mennesker der anskaffer sig dyr uden at tænke over konsekvenserne!

Sunna sagde ...

Ej, hvor er han dejlig!!! :D Jeg ELSKER mopse. Gid jeg måtte have mops/hund i min lejlighed, så sad den vedsiden af mig lige nu. Han er for cute <3

www.agoldenglimpse.blogspot.com