28. september 2010

Forelæsning i dobbelt denim.

PhotobucketPhotobucket

Jeg ved ikke hvad der skete for mig, da jeg stod foran klædeskabet i går kl 7, for jeg endte altså med at sporte dobbelt denim-tendensen til forelæsning. Den faste læser ved, at jeg før har disset dobbelt denim-trenden pænt meget. Haha, man har et standpunkt til man tager et nyt og jeg er bestemt ikke for stolt til at indrømme min fejl.. :) Anyways, det var ret pænt! :) Tjek forresten mit indlæg om dobbelt denim lige HER!

Jeg vil lige gøre jer opmærksom på, at der er en konkurrence igang på Fierce og fattig på SU's facebookside. Her kan I vinde 3 stk. valgfri armbånd fra smykkefirmaet Tokyo Jane og jeg kan afsløre at man ikke ligefrem skal kæmpe hårdt for at deltage i konkurrencen.. :) Tjek konkurrencen lige HER!

9 kommentarer:

Simone Hagemann sagde ...

Kanon fedt outfit (:

mia sagde ...

dobbelt denim er heller ikke altid godt!! meeeen, du rocker det.

Cecilie sagde ...

I LIKE IT - stemmer helt klart mere dobbelt denim ind på bloggen ;) HA en skøn skøn solskins tirsdag...

Anonym sagde ...

Hvor har du købt jakken henne? :)

Anonym sagde ...

okay, advarsel: kritisk indlæg!

som du skriver det lød det tilfældigt, hvad du valgte at iklæde dig - og er det bare en travl morgen osv., er det jo sgu helt i orden ikke at se 100 % ud. MEN, er det ikke tilfældet, så vil jeg egentlig mene at det her outfit er utrolig... jeg har faktisk ikke et ord for det.. For om det er grimt eller ej er jo en subjektiv størrelse og det er lidt underordnet, om jeg mener, at det er grimt. Det jeg hæfter mig ved er, at det er så trendy at det grænser til det upersonlige. Du har denimx2 trenden OG samtidig har du rulamtrenden på. Hvad er dig og hvad er catwalk/trend? Du er der i hvert fald ikke, lige nu kunne jeg se på HVEMSOMHELST der interesserede sig for trends...

well, ja det var kritisk men ikke negativt som sådan.. I hvert fald synes jeg ikke at det er et gennemført outfit. No styling, no personality, nothing - det ligner egentlig blot en moderobot uden stil.

Anonym sagde ...

PS: Og ja, jeg er anonym - so what? Gør det min mening mindre værd? Gør det mine argumenter dårligere? Jeg er anonym, eftersom jeg ikke har en g-mail, og fordi jeg ikke har en blog. C'est ca.

Kia sagde ...

Hey piger,

Tak skal I have. Dobbelt denim holder sgu alligevel. .:)

Til dig anonyme - Fint med lidt kritik af mit outfit. Jeg iklæder mig hvad jeg synes er behageligt og hvad jeg synes er flot. Jeg er godt klar over at min stil og især dette outfit er MEGET trendbaseret. Men sådan er min stil. Det er jeg udemærket opmærksom på. Jeg har aldrig påstået andet. Min personlighed kan du så tilgengæld se i min andre outfits? F.eks det med kronhjorten etc. Det er jo forskelligt, hvor meget jeg gør ud af det.. :)

Tak for dine tanker og det er helt ok at du er anonym, men et kaldenavn til dig ville nu alligevel have været rart.

Kia.

x. sagde ...

Jakken og jeansne gør det ud for et lækkert laidback rockchik look. Jeg synes desværre at den lyserblå-pufærme dims ødelægger det lidt.

Kia sagde ...

Hehe, ok. Jeg vil lave et rockchiclook specielt til dig en af dagene.. :)