29. august 2010

CAMEL/KAMEL/KARAMEL/BRUN?!

Photobucket

(topshop.com)

Ok, vi er enige om, at den fine brune farve 'camel' er efterårets IT-farve (sammen med sennepsgul).. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvad jeg skal kalde den?! Det virker underligt at kalde den 'camel', jeg kommer til at tænke på en kamel og det er da ikke et specielt inspirerende dyr? :) I Fashionista by Costume kalder de farven for 'karamel' og det kan jeg egentlig bedre forholde mig til.. Men igen, kan vi ikke bare kalde tingene de det er? BRUN?! Jeg kan mærke at denne diskussion bliver den samme som forårets- og sommerens diskussion om pudder/nude/lyserød/hudfarvet/grisefarvet. Haha..

Nåm, forleden kiggede jeg forbi topshop.com og på et splitsekund havde jeg bestilt denne lækre brune vamsede strik hjem. Glæder mig til at modtage den!

15 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Camel - sorry :-)

/Linda

camilla // olinesmor sagde ...

Glæd dig til at modtage den, den er fantastisk lækker. Den er dog meget stor i det, er gået hele 2 numre ned i forhold til hvad jeg plejer at bruge.

Linda sagde ...

Kald den nougat farvet, det lyder da i hvertfald vildt lækkert :)

Asha sagde ...

hehe min kæreste fik også et flip, da han i et af mine modeblade blev introduceret for efterårets cafe latte-farver:)

Emily Salomon sagde ...

Klart brun!! Ikke mere farvesnobberi, haha. I dag har jeg kødfarvet, brun og karry på - det lyder da læks! Klemman

Anonym sagde ...

haha. det er ikke engang løgn, det er ligesom om alt og jeg mener ALT i modeverdenen skal pakkes ind i fine overdådige betegnelser. den er jo brun, så lad os dog kalde den det ;)

C

Chammalia sagde ...

Jeg vil sige Camel, og så, som du siger, tænke på en kamel. Men camel farvet er jo også kamelfarvet. Kameler er da vidunderlige dyr! :D

Nanna Drews sagde ...

Det ville være lettest at kalde brun for brun, ville det ikke? (:

Maria sagde ...

karamel er godt!

Kia sagde ...

Hm, lidt farveforvirring i hvertfald. Tror jeg vil kalde den brun.. :)

Hehe.

Astrid sagde ...

Brun, ja!

Men strikken er i hvert fald så dejlig - min kæreste købte den til mig. (:

Julie sagde ...

Den er BRUN. Så er det på plads ;) Alle farver behøves ikke at have sådan nogle fine fine betegnelser.

Anonym sagde ...

Ja den er super dejlig, har den selv;) Den kan du godt glæde dig til at modtage:)

Kia sagde ...

BRUN!!! FTW!!! :)

Amalie Amelang sagde ...

VIRKELIG godt spørgsmål! man aner ikke hvad man skal sige ;)
- http://mitpointofview.blogspot.com/