5. august 2010

560kr..

Photobucket



..er liiiiiiige i overkanten for et net. Jeg kan nu ellers virkelig godt lide net og har efterhånden en KÆMPE samling af net fra modeuger, events, ebay og forskellige forretninger og bands. Det her fra See by Chloé er så fint! Køb det her! Youheshe har forresten fået nye varer og der er super mange lækre styles imellem.. Kan anbefale jer at kigge forbi..
(Og nej, får hverken penge eller fint net for at skrive om Youheshe (Desværre, fristes man til at sige..:))

I dag starter jeg på job efter en pænt lang sommerferie - Jeg starter roligt ud med en 5-timers vagt. Et dagens fra i går kommer op senere.. God dag!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kia. Ville bare lige høre, om det ikke kan passe, at din "læderjakke" er i pleather? Har nemlig fundet en rigtig fin jakke i pleather og ville høre, om du synes, det holder sig godt - altså bliver ved med at holde sig pænt?

Kia sagde ...

Alle mine sorte læderjakker er i imiteret skind og de er rigtig flotte. De er blevet bedre med tiden.. Men jeg synes du skal røre dem før, da en del plaether er ret fake IRL.

:)

Kia.

One life, one love. sagde ...

Hvor er det fint . Synes dog det er mange penge for et net :)

Kia sagde ...

Os mig. Lige i overkanten! :)