28. august 2010

Fredagschill.

Photobucket

Fredag brugte jeg på at læse i tykke bøger og kigge på kamera. Jeg har sparet lidt op og skal have et nyt godt kamera og overvejer selvfølgelig et Nikon D5000, som jeg har testet for Nikon for nogle måneder siden. Men nu har jeg imidlertid forelsket mig lidt i et smart Sony Nex-5, som er et kompakt digital kamera med spejlrefleks-kvaliteter og HD-video.. Dilemma!!! :)

I de sidste par dage har jeg ikke lavet så meget andet end at arbejde og læse. Jeg sidder i øjeblikket og læser op til noget pænt vigtigt og er derfor ikke så inspirerende at se på tøjmæssigt. Desuden havde jeg fredag eftermiddag en aftale, der lidt tvang mig til at have løse bukser på..

Håber at I har haft en god lørdag indtil videre! :)

25 kommentarer:

Signe O. sagde ...

hehe jeg er faktisk i samme dilemma, men tror nu jeg ender med et nikon D5000 ;) (Jeg elsker dine bukser! hvor er de fra?)
Knus apieceofkatemoss.blogspot.com

Maria sagde ...

Jeg bruger selv spejlrefleks, men har læst meget godt om den kompakte Sony-basse, du nævner. Det er jo meget rart at have et kompakt kamera som blogger. Personligt er det i hvert fald sjældent, jeg gider slæbe mit store kamera med, når jeg skal ud at kigge i butikker og den slags og så bliver det i stedet til ringe billeder fra min crappy mobil.

/Maria

Karen sagde ...

Jeg købte et nikon d5000 for et par måneder siden, og jeg er rigtigt glad for det, men de små Sony er så ret gode :)

/Karen
fashion-and-stuff-like-that.blogspot.com

Julie Morville sagde ...

Har selv et Nikon D5000, anbefaler det stærkt! Synes der er så mange gode ting indbygget i det, men anbefaler det virkelig. :)

//Julie.
juliemorville.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Er vild med dit pandehår! Glatter du det eller hvordan og hvorledes? :)
/Gunilla

TanjaBelinda sagde ...

Har lagt mærke til at du er begyndt at gå med ballerinaer. Synes du på et tidspunkt har skrevet at det ikke lige er dig at gå i ballerinaer. Hvad har fået dig på andre tanker?

Men super at du gør det, for de er super fine til dig:) Og man skal jo prøve noget nyt en gang i mellem:)

God weekend!

Alice M sagde ...

Vi elsker vores nikon d5000 og det tager altså også hd video.

Jeg kender ikke det sony, men hvis det er et hvor man kan skifte objektiver så check lige prisen... Jeg mener der ernoget med at sony spejlreflex normalt kun kan anvende sony objektiver, mens nikon er lidt mere fleksibel.

Kathe Elisabeth sagde ...

elsker din læderbasse! hvor er den fra? :)

Sara sagde ...

Kan rigtig godt lide din jakke og trøje indenunder, såå hvor er de dejlige ting fra? (:

knus www.balagul.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej piger,

Mit hår og pandehår får bare en omgang med føntørreren og lidt hårspray.. Læderjakken er fra ONLY og strikken er fra H&M.

Tak for jeres gode råd om Nikon og Sony.. Er dog stadig i et dilemma. Er nemlig i tvivl om jeg i virkeligheden magter et kæmpe Nikon.. :)

Ang. Ballerinaer.. Godt set, Tanja. Ja, har aldrig været en ballerina-pige fordi jeg aldrig har kunne finde nogle der gjorde noget godt for mine fødder.. Men så en dag prøvede jeg ovenstående i imiteret ruskind fra H&M. De er MEGA bløde og sutsko-agtige, så de kommer på, når jeg skal have behageligt tøj på.. Hehe.

Kia.

Lotte sagde ...

Hej Kia! Jeg kan virkelig godt lide når du føler dig uinspireret tøjmæssigt. Det her klæder dig bare så godt! Det er lækkert som smør! Eller noget!.
Virkelig.

Anonym sagde ...

Lotte siger lige præcis, det jeg sad og tænkte. Jeg kan faktisk rigtig godt lide nogle af de outfits, du selv beskriver som kedelige eller uinspirerede. Du ser så dejligt afslappet ud i dem, men nu er jeg heller ikke så meget til strutskørter og Converse. :-)

Matilde sagde ...

Du ser smuk ud Kia!

Simone sagde ...

Årh elsker dine bukser (:
De er fra H&M FAA ikke? Ved du om man stadig kan få dem nogle steder?
De er udsolgt på hjemmesiden.

Syntes det er et rigtig flot outfit(: God Weekend.

/Simone
www.justmeblog-fashion.blogspot.com

Kia sagde ...

Ok, godt at høre og tak!! Så har jeg ikke dårlig samvittighed over at vise den slags outfit også! :)

Jo, de er fra H&M faa, de er vist udsolgt.. Men prøv trendsales!!

:)

Anonym sagde ...

Et af de pæneste outfits jeg har set dig i :)

Emma sagde ...

Hej Kia.
Hvornår har du købt din fine strik og er det fra Trend? Den er virkelig lækker!

Kia sagde ...

Ih tak.. :)

Strikken er bare fra det almindelige mærke.

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg er på udkig efter en læder jakke, og synes din er flot. så vil lige høre hvor den er fra? og om det er ægte læder

Hilsen
Malene.

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg er på udkig efter en læder jakke, og synes din er flot. så vil lige høre hvor den er fra? og om det er ægte læder

Hilsen
Malene.

Kia sagde ...

Hej Malene,

Det er snart to år siden at jeg købte læderjakken på udsalg i ONLY!

Men kan anbefale dig at kigge på topshops hjemmeside - Der har de nogle vildt lækre bikerjakker..

:)

Kia.

Anonym sagde ...

ELSKER looket!!!!

Anonym sagde ...

ELSKER looket!!!!

Anonym sagde ...

ELSKER looket!!!!

Alberte sagde ...

ville ønske at jeg ejede det tøj der!


http://uglehylognys.blogspot.com/