26. august 2010

Kias skønhedsfavoritter #4 - Neglelak (videoblog).

Så er vi nået til sidste omgang af mine skønhedsfavoritter. Min neglelaksamling er ok stor efterhånden.. Elsker neglelak og har det ALTID på! Ikke sundt - men føler mig så nøgen uden..

Mange af jer har efterspurgt flere videoblogs, så jeg tænkte at jeg ville benytte lejligheden til at lave en videoblog, hvor jeg fremviser min neglelaksamling. Lige som sidst, er den optaget i første take, for at det bliver mere umiddelbart og ægte. Håber I kan lide videoen, piger!
Ch-ch-ch-ch-ch-ch-check it out!

Har du nogle neglelakfavoritter og rutiner? Del gerne! :)

44 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Forstår ikke at du bruger penge på ESSIE og Depend - de holder jo elendigt :-)

Desuden kan du ikke kun nøjes med overlak - en god underlak kan få lak til at holde 14 dage.

Er negletekniker fra CND på 7. år - så vil blot lige dele med dig, at CNDs Toughen Up (underlak) samt Super Shiny (overlak) er de bedste der fåes på markedet - har efterhånden prøvet dem alle :-)

Kan desuden anbefale dig Over The Taupe, Jade is the New Black og Lincoln Park at Midnight fra OPI - de holder 14 dage :-)

God videoblog, i øvrigt - bliv ved med det :-)

/Linda

Mia sagde ...

Den var rigtig fin :)

Har du aldrig problemer med at neglene bliver misfarvet eller "skøre"?, når du altid bruger neglelak? Jeg synes nemlig at mine egne tager ret meget skade :(

Bruger du en god neglelakfjerner eller andet?

Anonym sagde ...

Dear, you should either have a lighter hair collar or darker skin tone. You look very pail and it gives an impression that you don't have face characteristics. Try to use some new shade foundation, cause your ultimate goal should be to make your skin look healthy and less pail, especially for a autumn/winter seasons.
Don't forget to use brow pencil (blonde) it will also give some natural character to your face. Anyway, in my opinion, the best you could do is to change your hair collar into few lighter tones and try to use different foundation in order to make your skin look healthy and shining.

Rikke'M sagde ...

Du er så fin :)
Rigtig mange flotte neglelakke du har. Er helt vild med den du har på!

Tina sagde ...

Hvor ser du sød ud :)

Og super at se din samling af neglelakke :)
God Dag
/Tina

anne v sagde ...

uhh er glad for der er andre derude som er ligeså meget neglelak freak som jeg selv! jeg elsker også essie og har efterhånden fået mig en god samling på en 15 stykker og den vokser stadig! især med den nye fall collection som kommer snart! der regner jeg med at skulle have alle 6 for jeg kan ikke vælge hvilken som ikke skal med hjem :)

anne v sagde ...

uhh er glad for der er andre derude som er ligeså meget neglelak freak som jeg selv! jeg elsker også essie og har efterhånden fået mig en god samling på en 15 stykker og den vokser stadig! især med den nye fall collection som kommer snart! der regner jeg med at skulle have alle 6 for jeg kan ikke vælge hvilken som ikke skal med hjem :)

Belinda sagde ...

Jamen, du er jo født videoblogger :)

Regitse sagde ...

Lige for tiden blander jeg selv sådan en vinrød farve, er blevet helt pjattet med den farve :)

x. sagde ...

Synes godt om. Man fornemmer godt du er lærer. Hahaha.
Altså, jeg har selv en anseelig samling neglelak, hvor de fleste bare er købt billigt, jeg tager lak på mindst engang om ugen, det er ikke altid man ser mig med det, men ofte. Kan desværre ikke altid have det på pga mit fritidsarbejde som opvasker. :D

Natasja sagde ...

Hvor er du skøn, Kia. Jeg er slet ikke misundelig på din samling ;-)

MichellesModeslam sagde ...

Ih Kia, det er du altså god til :) det må du endelig gøre igen på et tidspunkt!
Du er rigtig rar både at se og høre på, din(e) videoblog er et HIT i min verden! Kæmpe ros herfra :)

Louise sagde ...

Ej, jeg synes hverken at MAC eller Essies neglelakker holder særlig godt. MAC, dog en smule bedre end Essie. Blev så skuffet over Essie neglelakkerne :/
Men det er nogle flotte farver, så jeg køber dem stadig - men bruger ALTID overlak på dem.

J'adore blog sagde ...

Synes det var en rigtig god videoblog du lavede og det virkede meget ægte.
Desuden er det da noget af en stor neglelak samling du har, og det er fantastisk med sådan en samling :-)

Anonym sagde ...

Fin neglelak. Du virker dog bare kedelig...

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak for jeres tilbagemeldinger. Skal nok få svaret på jeres kommentar senere...

Anonym - Tak for neglelakskompliment.. Det kan godt være at jeg virker kedelig.. Men det er jeg ikke! Jeg er total standup-comedian og alle klapper sig bare på deres lår, når jeg træder ind i et rum - FUCKING FUNNY - Det er mig..

GOD DAG!!!

Kia.

Anonym sagde ...

Kia, du er så fucking sej! God skrevet. Elsker din sarkasme!

Anonym sagde ...

Elsker din videoblog! Elsker din person. Du er et godt og sundt forbillede for mange.

Venligst,

Hannah (32år!)

Maiken sagde ...

Jeg troede faktisk Chanel holdt vildt godt, bedre end Essie :-D

Men jeg ville elske at eje din neglelak samling (og dit tøj:-P)

denner sagde ...

Hvor er det du køber ESSIE ?? :)
forresten fantatisk blog du har.
forsat god aften.

xx

Cecilia sagde ...

Måske burde "engelske" anonym få lidt mere styr på grammatikken, skøre tumpe. Jeg elsker din hair"collar"(lol), og btw rigtig fin videoblog :)

Line sagde ...

Ha ha er vild med Anonyms kommentar, det er simpelthen kun til at grine af :D Jeg synes det er en rigtig god videoblog, det er en super fed måde at vise en pointe som måske ville være svær på et billede. Glæder mig til den næste :)

Anonym sagde ...

Dear anonymous,
Perhaps you should learn how to spell the words "pale" and "colour" before you critizise people. :-)

Sarah sagde ...

Bah, negative mennesker, der ikke ved hvad de snakker om! Du skal ikke ændre noget, og du er bestemt ikke kedelig - du virker rigtigt venlig og meget ligetil. Det kan jeg godt lide.

Jeg prøvede på et tidspunkt Essies lakker, men blev virkeligt skuffet over den måde de dækkede på - mest fordi de er blevet så hyped. Og Chanel/Dior er nok lidt dyrt for mig! Jeg bruger også dem fra Depend, fordi jeg elsker forskellige farver. Godt tip med overlak, det har jeg aldrig tænkt på :)
God dag, og fortsæt gerne med vlogs.

- Sarah.

Astrid sagde ...

Ihh, Kia! Du er så sød! OG SMUK!
Som nogle af de andre siger, så er du altså bare født til at vlogge - det må man sige! Do it again soon!

Forresten: FED samling :)

Anonym sagde ...

"Well, Kia-darling, på hårfronten burde du få en go' karse, måske med let føn fortil eller alternativt en fræk perma. En anelse unibrow ville gøre dig mere androgyn, og så burde du smile en kvart mm mere til din højre."

- Wups det er kritisk, at jeg efterhånden satser på dagligt at blive underholdt af dine anonyme kommentar-freaks!;) Men det er da fedt, at der, helt uden at du skal røre en finger, bliver tilføjet et big time komisk element!:)

Kia, du er så fantastisk skøn! Girl-crush amok! - Selvom du lige burde bevæge det nederste af øreflipperne bare en anelse mere...Toodles!

Matilde sagde ...

Haha, enig med alle de andre. Man kan ikke andet end at få et godt grin ud af den anonyme kommentar, skrevet som om personen er sød at videregive gode råd og hjælp, det er virkelig torskedumt (underligt ord der poppede op i hovedet på mig der?) at høre på! :D

Du er fin og naturlig Kia! og med masser af karakteristik i dit ansigt.

Sofie sagde ...

Nåååårh, hvor lyder du sød! Du minder om min dansklærer. Og det er virkelig en kæmpe kompliment! :)
Jeg er iøvrigt enig mht. Essies holdbarhed.

Spiren sagde ...

Det er da utroligt, som andre piger (kvinder, whatever) synes, de skal høvle dig på udseendefronten. Kvinde er kvinde værst, men det er nu alligevel grimt at være vidne til.

Det er smaddermodigt, at du tør lave vlogs, og jeg er glad for at se, at du giver de platte, anonyme kommentatorer svar på tiltale - tørt på, med lidt andre ord.

Jeg synes, du er en meget smuk pige, og elskede i øvrigt dit hoppebillede +tømmermænd/-makeup. Super selvironisk og fint!

Men uha, at hoppe med tømmermænd... =S

Anonym sagde ...

Rigtig fint med sådan en vlog. Tager du aldrig pandehåret væk med hårbånd?

Anonym sagde ...

elsker video bloggen!!! forsæt med dem, var fucking nice :)
hilsen Olivia

MarianneHS sagde ...

Syntes bare det er en skøn blog at følge - ikke så meget andet ;)

Anonym sagde ...

åh jeg er helt vild med anonym 19.49's kommentar.
Dejlig samling. Bruger selv en del gosh, men da jeg mest bruger sort neglelak, kan jeg kun udtale mig om den, hehe. Den er til gengæld rigtig god!

Lotte Florette sagde ...

Jeg er totalt uenig med den første kommentar om Depend - jeg synes de holder super godt og giver en god dækning af neglen selv i første forsøg. Essies holder godt men synes ikke de har den bedste dækevne før efter tre lag.

Derudover er Maybellines nogle af mine yndlings neglelakker! De holder godt og prisen er god.

Og husk: blegt er sejt! og har ligefrem er FB gruppe..

Kathrine sagde ...

LOVE IT!

BRUUN by BRUUN sagde ...

Vil lige tilføje, at din hårfarve, hudtone osv osv intet fejler (kære anonyme) - du er den fødte video-vært, og vildt dygtig til både at tale tydeligt og til kameraet.

Igen - bliv ved med det - det er du god til !

/Linda

Emily Salomon sagde ...

Så fin du er søde!! God videoblog!

Linda - er altså enig med Kia i at Essie er da' shit... Kan det evt. være individuelt hvad der holder godt?
Har nemlig altid en Chanel fight med en veninde. Hun synes at det er gudernes lak, der holder for evigt, mens den på mig begynder at skalle efter et par timer.

Og jeg er vild med Essie og synes det holder fantastisk!
Vil dog prøve OPI hvis du siger det er fantastisk :)

Helene sagde ...

Fin video og tak for tippene. Du er simpelthen så køn! og jeg er helt vild med dit hår. Især dit pandehår - ved godt det ikke har så meget med neglelak at gøre høhø.
Helene xx

Anonym sagde ...

Skøn blog - bliv ved med det. Btw, så er jeg vild med dit hår, synes det er en cool frisure :)

/Mathilde

Anonym sagde ...

Jeg havde lidt glædet mig til at se hele din samling. Altså sådan nærmest stillet op på række, så man kunne se alle farverne.

Anonym sagde ...

Jeg elsker din blog, Kia! Den er min ynglings og altid den jeg tjekker først.
Og du er skøn når du videoblogger. Bliv ved med det!

Kia sagde ...

Hej piger,

Tusind tak for jeres positive tilbagemeldinger. Den sætter jeg pris på! :)

Ang. neglelak. Bruger ikke underlak, men det ved jeg at jeg burde.. Bruger en helt almindelig neglelakfjerner med acetone.. Ved godt at det er FY, men altså det virker bedst.. :) Engang brugte jeg også Depends neglelakfjerner, den var super god og uden acetone.

Ang. Essie - Hos mig virker de altså markant længere tid end Chanel gør. Depend bruger jeg fordi jeg ofte skifter farve, så holdbarhed, er egentlig ikke det vigtigste for mig.. :)

Ang. min hud, mit hår, mit udseende - Ja, sådan ser jeg sgu ud og det er jeg pænt glad for. Jeres "velmenende" råd om sol, øjenbrynspensler og en anden hårfarve tager jeg altså ikke seriøst.. :)

Ellers så tak for jeres fine ord og jeres sjove kommentarer.. Mange af jer reddede min dag!! HAHA. I er så fågging seje!

Kia.

Kia sagde ...

Ang. hele min neglelaksamling på række - Det kommer! :) Er igang med at købe nyt kamera, så det kommer når jeg kan tage nogle nice billeder af det.

Ang. pandehår - Nej, fjerner ikke mit pandehår fra panden - Det er jo derfor man har pandehår?! :) Jeg havde i lang tid langt pandehår, hvis du læser et år tilbage, kan du se mig med langt pandehår.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Super videoblog. :)

// Maria