27. august 2010

H&M HOME og stylish bloggers.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I tirsdags var jeg til fin H&M HOME butiksåbning i Læderstræde (ligesom resten af blogland). I går, torsdag, åbnede H&M så officielt dørene for boligshopping til lavpris. Kollektionen indeholder mange fine prints og farver, det var rigtig pænt! Jeg vil umiddelbart sige at det nuværende H&M HOME sortiment er MEGET piget og hvis man har en mand derhjemme med lidt mening om indretning, ja, så skal man sgu arbejde lidt ekstra på at finde noget.. :) Min kæreste HADER lyserøde ting, pasteller og leoprint f.eks. Jeg fandt dog to sæt plain lækkert sengetøj til vores dobbeltdyne og lidt sjove viskestykker og dækkeservietter med sjovt print, som han sagtens kan acceptere.

Konceptet i butikken er ret genialt - På små magnettavler putter man små magneter på, af alle de ting man vil købe, også henter personalet tingene til dig. Meget hyggeligt at gå rundt og shoppe med magneter. Er du i nærheden af København/Læderstræde vil jeg klart anbefale jer at kigge derind. Det er rigtig fint derinde!

5 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Ej, hvor ser det ud til at have været en skøn aften - rigtig gode billeder af Jer alle :-)

Min mand er ligesådan - men jeg bestemmer alligevel i sidste ende; sådan er det, når jeg alligevel skal rende og rydde op efter ham konstant, plejer jeg at sige - det koster i den anden ende :-D

Så fine sager derinde fra - wauw !

/Linda

Signe sagde ...

Ser godt ud! Men passer sengetøjet også til danske længder, eller er det samme problem som fx med Ikeas længder?

Gunilla sagde ...

Øj, gid jeg var i nærheden, elsker de viskestykker og H&M generelt:)
/Gunilla

Kia sagde ...

Ja, der var så mange fine ting! :)

Ang. længderne, så passede målene i al fald vores dobbeltdyne.. :)

Anonym sagde ...

Hm, jeg har da aldrig haft problemer med længden på Ikeas sengetøj. Det passer til en alm. 2,00 meter lang dyne. Pudebetrækkene er dog lidt snævre i det.