24. august 2010

Bogstaver på ben (Man er vel dansklærerinde!).

PhotobucketPhotobucket

Jeg fik desværre taget et par meget uklare outfit-billeder i går. Tror det var en kombination af støvregn, dårligt lys og at jeg havde indstillet mit kamera på nattilstand, så jeg kunne tage gode billeder af stripper-Daniel i lørdags, hehe. Busted! :)

Jeg har købt mig et par fine strømpebukser med bogstaver på. De af jer, der har fulgt med i nogen tid, vil vide at jeg bl.a. har en svaghed for sjove strømpebukser. De her passer jo perfekt ind i min samling, især også fordi det passer godt til min status som dansklærerinde.. :) Den sorte stribede kjole lå i en goodiebag fra Just Female, som jeg fik under modeugen. Den er superlækker og klart en af de bedre goodiebag-ting, jeg har fået i min bloggertid. Indenunder har jeg et af mine favorit items i klædeskabet - Sue long fra SamsøeSamsøe. Elsker seriøst deres tankkjoler og bruger dem som underkjole i virkelig mange outfits.. De kan anbefales!

Forresten - I går fik jeg en rigtig irriterende kommentar på mit indlæg "MINUS makeup - PLUS tømmermænd". Derudover har jeg fået en del lidt spidse kommentarer om mit udseende, min vægt og min stil de sidste 3-4 dage - dem sletter jeg altså. Men til jer, der får tiden til at gå med det - Bliv ved! I giver mig lyst til at blive en endnu større og stærkere blogger.

GOD DAG til alle jer andre! :)

30 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Hvor er du flot, Kia! :)
De er da bare skønne de strømpebukser der! Og kjolen.. og bæltet... tanken.. ja, det hele, som sædvanlig ;)

Og til det sidste, med kommentarerne, sådan skal det lyde!!!! :) Keep going!

Belinda sagde ...

Det er bare über cool, de der strømpebukser :D

Og er sgu ked af at der findes idioter som ikke kan finde på bedre ting at tage sig til end at genere dig.. Men du er sgu god til at håndtere det ;)

Anonym sagde ...

Enig med de forrige to kommentarer. Hvor er strømperne fra? Jeg er nemlig også dansklærer og stolt af det =)

Mvh Amanda

Anonym sagde ...

Kanon måde du ser på det, det med kommentarene Kia :-) Sådan skal det lyde!

Her har du endnu en læser som følger trofast med hver dag (men uden kommentarer) ;-)

Du er rigtig smuk og forset med den tankegang og blog! Du har en fantastisk blog.

// Louice

Anna sagde ...

Hvad er der galt med din vægt, var det første jeg tænkte.. Ikke noget synes jeg.. Tsk tsk, andre mennesker!

Kia sagde ...

Hej piger,

Strømperne er fra Gina Tricot og kostede 79kr. :)

Ja, hvad er der galt med folk??! Er bare nået til et punkt, hvor jeg smiler og tænker "Det bliver kun større også skal du kigge på mit (åbentbart) grimme fjæs overalt".. :)

Kia.

Kathrine sagde ...

Total fede strømpebukser - I like :-)

Anne sagde ...

Kia, du har altså en super fed stil!!

Og med hensyn til de mærkelig mennesker, som siger dumme ting om dit udseende osv. Hvad skal det nu være godt for?! Hvis de ikke synes om dig bør de lade dig være. Jeg synes din størrelse ser helt perfekt ud, din stil er SÅ cool og du giver altid mig et smil på læben. Både med dine sjove billeder og måde at skrive på. Så fortsæt du bare det gode arbejde!!

Btw, ved ikke om jeg fik fortalt dig det, men har skrevet lidt om dig på min blog, på dette link http://annechristensen.blogspot.com/2010/08/my-top-3.html. Håber du synes om det :)

/anne

Karen sagde ...

Nice strømpe bukser! og du ser rigtig fin ud! MYVOICESOPHIE.BLOGSPOT.COM

Anonym sagde ...

Kære Kia,

Har fulgt og elsket din blog det sidste halve års tid, men aldrig kommenteret (selvom det ellers ville være oplagt med dine sjove, inspirerende og spændende oplæg!).

Nu kan jeg imidlertid ikke holde min mund længere.

Egentlig burde man ikke bruge så meget som fem sekunder på de taber-fjolser (prøver at undgå mudderkastning, men ved ikke lige, hvordan man ellers bør referere til dem?), der sørgeligt nok ikke har andet at give sig til end at projicere deres misundelse over din succesfulde blog over i destruktive kommentarer. For der er jo ingen tvivl om, at de usikre stakler udelukkende ser noget i dig, de desværre ikke selv rummer.

Jeg finder dig både super sej, dygtig, smuk, slank (!), intelligent,spændende, sjov og inspirerende. Men det vigtigste er imidlertid dit selvværd, som uden tvivl er genstand for megen misundelse. Jeg har det imidlertid godt med mig selv og er derfor i stand til - i stedet for at misunde dig - at beundre dig, og det tror jeg i sidste ende er mest udbytterigt for os begge. Det er trist, at nogen ikke er nået dertil - og udfra kommentarerne at dømme nok heller ikke når det. Til gengæld er det ret sejt, at selv de, der tilsyneladende har et problem med din blog, alligevel fanges og fascineres så meget af den, at de bliver nødt til at kommentere. Det vidner da virkelig om, at du har fat i den lange ende!;)

Men nok om surmulerne! Du har en bred læserskare, der følger dig med glæde, lader sig inspirere af dig og ser dig som et forbillede; husk det, når stemningen bliver lidt for pms-muggen!

Mange hilsner Anne, der til hver en tid er på Team Kia - I ved, hende den store og stærke blogger!Ü

Alice Heide sagde ...

Sikke fine nylon-strømper du har!

Tjek min blog hvis du har lyst, aliceheide.blogspot.com

AliceHeide

Helena sagde ...

Hej Frede. Hvis du har fortrudt at du ikke købte Topshop jakken, så har jeg den til salg i en str. 38, til 600 kr :)

http://www.trendsales.dk/annoncer/topshop-topshop-laederjakke-rulamsjakke-rulam/18343529?Refreshtsusersession=1

Anonym sagde ...

Det er ikke altid jeg får den store åbenbaring over dine outfits, men det kan jeg faktisk godt lide.
Imodsætning til f.eks Anywho-pigerne, hvor man næste bliver blændet hver gang de kigger ud fra deres outfits billeder. Det er derfor jeg elsker din blog så meget. Den er jordnær, og alle kan følge med. Dine kraveben stikker ikke en halv meter ud fra din krop, men hvad så, for du ser da skide godt ud : )

Er de sko lilla? ( sej farvekompi med lilla sko og røde negle)

Anonym sagde ...

Kia,

Nu ved jeg ikke, hvad vedkommende har skrevet om din vaegt, men personligt har jeg flere gange taenkt over, at du har en meget smuk krop! Saa tag dig ikke af de dumme bemaerkninger, de er kun et udtryk for misundelse.

Klem,

Karoline

Nina sagde ...

Hej Kia.
Flot outfit!

Lov mig at du ikke tager dig af de dumme kommentarer! Du har HELT VILDT mane fans, som elsker at læse dine indlæg og at kommentere venligt og sødt på dem. Du må bare se på det på den måde at folk misunder dig og dit talent og det er så åbenbart den måde de viser det på.
Du er en fantastisk blogger med masser af succes! Bliv ved med at gøre det du gør, og lad endelig ikke dem ødelægge noget som helst af alt det fantastiske du har!

Kærlig hilsen Nina.

Anonym sagde ...

Nu håber jeg ikke, at du tager dette som en "hater" kommentar, for sådan er det bestemt ikke ment. Jeg har bare lagt mærke til, du altid skriver "og så" i et ord altså "også" f.eks. "også kostede den kun 50 kr". Ellers skriver du godt.

Anonym sagde ...

Hej Kia.

Hvor er det ærgeligt at folk skal komme med nedsættende kommentarer om andre. Når man oplever den slags, synes jeg at det, der hjælper mest er at rette ryggen fordi man selv er et større menneske. Og det lader det til at du gør godt!

Personligt er jeg vild med din blog, og der er en grund til at jeg kigger forbi stort set hver dag - du har stil, humor og selvironi, og så synes jeg det er fedt når en blogger faktisk også interesserer sig for andet end mode og stil... Jeg forstår ikke, at folk der ikke deler mit syn på bloggen, ikke bare bliver væk. Men som det er allerede er sagt, så handler det sikkert bare om misundelse. Tsk...

Jeg er super interesseret i at vide hvor din taske er fra? Det er præcis sådan en jeg leder efter til studiestart :)
Hav en dejlig dag.

Mvh Silja.

Nina sagde ...

virkelig fede strømpebukser skulle til at spørge hvor de var fra, men så at en anden var kommet mig i forkøbet.:)

Fed blog, keep going!
//Nina

Mædde sagde ...

fuck hvor nederen! - sagt på godt gammeldags dansk.

jeg synes nu, at du er en ret cool en :-)

god dag til dig :)

Simone sagde ...

Hej Kia, Super fedt outfit!

Jeg syntes du tager det flot, det er bare en flok idioter der ikke har andet at tage sig til.
Keep up the good work (:
/Simone.

www.justmeblog-fashion.blogspot.com

Louise sagde ...

Hey Kia.

Jeg har kun læst med i cirka 2 uger, men da jeg har haft ferie har jeg næsten nået halvdelen af dit blogarkiv.
Du virker som en super sund og skøn pige, med et liv som mange af os kan relaterer til. Jeg plejer virkelig at være en skolv til at benytte mig ordentlig af udsalg og highstreet stores, men du har virkelig været en inspiration til at få en flottere stil for færre penge.

Bliv ved og glem "haterne" - alt hvad man sender ud kommer lige til bage i nakken på en.

Team-Kia FTW!

Gunilla sagde ...

Årh hvad, elsker dine strømpebukser!! Tror jeg smutter i GT så snart jeg kan;) elsker også strømpebukser som er lidt anderledes... ;) Er også vild med din goodiebag trøje- og din måde at tackle de grimme kommentare på- Sejt!
/Gunilla

Anonym sagde ...

Woooop Kia! Du er så sej, fucking smuk og lækker! Følger din blog og er så meget med på TEAM KIA!!

- Julia

Unknown sagde ...

Jeg gad godt vide om de folk der skriver negative kommentarer til dig også går rundt og siger til folk on the street at de er nederen at sidde på eller whatever. Eller om de kun er kylling nok til at skrive det her, for dumt. Og mærkeligt de kommer på din side hvis de ikke synes om din blog.

Fedt at du kan vende det om, og blive ved med at skrive gode indlæg!

Rikke sagde ...

Folk er så sølle! De bliver vildt "seje" når de kan være anonyme! Jeg har set flere formspring profiler som er blevet udsat for anonyme idioter.

Grunden til at dette er den eneste blog jeg tjekker HVER dag, er fordi du virker som en pissekool person. Du virker til at være SÅ nede på jorden og så sympatisk.
Derudover synes jeg at du er rigtig pæn og kommer med nogle gode tips til billige penge (det er min konto måske lidt uenig i). Men for guds skyld, BLIV VED! :D

Kia sagde ...

Hej piger,

TUSIND tak for alle jeres fine kommentarer. De betyder virkelig meget for mig. Ros og støtte er også med til at holde motivationen oppe! Især dit indlæg, Anne.. Det var sgu enormt pænt skrevet og jeg synes virkelig du ramte hovedet på sømmet der. Men det gjorde I jo egentlig alle sammen.

Jeg vil fra nu af sørge for at de der idiots ikke kan undgå mit fjæs here, there and everywhere. Det bliver godt!! :)

(Tasken er fra Gina T. og skoene er grå..)

Kia.

Heidi sagde ...

elskede dit utraditionelle uden makeup billede og vild morgenhår for nogen tid siden, det var super friskt gjort !
Jeg ville slet ikke turde lægge billeder af mig selv uden makeup på, på facebook...er alt for forfængelig. En ting er kæresten ser en (han er vant til ens grimme fjæs) men ligefrem fremmede uskyldige :P

Men du kunne sagtens køre vild au naturel looket der :)

Marianna Papagiannopoulou sagde ...

nice belt! and your top is great too!

http://nanajonesofficial.blogspot.com/

Ida T sagde ...

Hej Kia.

Et rigtig fint indlæg. Din humor, viljestyrke og selvtillid er helt sikkert en af grundene til at jeg læser din blog. Du er skøn!

Jeg ville egentlig bare lige give et shout-out for MbyM´s go green tanktoppe. Hele blogosfæren er tydeligvis meget glade for sue long, men mbym toppene er meget mere elastiske og en del længere.

-Ida T

Kia sagde ...

Hehe, piger. I er så rare!!! :)

Ja, har godt hørt om MbyM.. Må prøves..

:)

Kia.