12. august 2010

Onsdagens CFW look.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Så er CFW skudt igang for mit vedkommende. Jeg havde i går en rigtig god dag med Karen By Simonsen i Kongens Have og Rützou på Rådhuset. Derudover tog jeg også til Zarah Voight-event og Tina Haagesen-event på SAS Radisson. Min CFW-date var Emily (det er hendes Burberrysko på billedet - OMG!) og jeg kan afsløre at vi også nåede at shoppe lidt i mellem shows og events. Man er vel modeblogger? :) Karen By Simonsen var et rigtig flot og gennemført show, som jeg glæder mig til at vise jer. Modellerne bar bl.a. minicomputere på catwalken - Fantastisk accessory, hvis du spørger mig! Rützous show blev afholdt på Rådhuset og der var som sidste år, ekstremt mange mennesker og ekstremt dårligt udsyn. Sådan kan shows jo også være - Og jeg tror måske at man ikke skal forvente noget særligt.. Så kan man kun blive overrasket. F.eks. fik jeg både til Karen By Simonsen og Rützou tilsnusket mig en siddeplads - Ikke dårligt! :) I dag står programmet på Terminal 2 trendspotting, Wood Wood, Stylein og Visbøl de Arce.

I går var bloggen i Politiken, dog med forkert link - Det ændrer dog ikke ved min stolthed endnu engang - Først Berlingske, så Politiken. Jeg bliver sgu godt gammeldags stolt over at blive nævnt i de store danske aviser. Se forresten også TV2 nyhedernes indslag om modebloggere og modeugen HER!

Outfittet har I set før, for jeg føler mig dejlig tilpas i den buksedragt! Lærte sidste år lektien (på den hårde måde) og har ikke tænkt mig at tage hæle på, når jeg har flere shows. Man står nemlig op i flere timer og venter plus at man løber frem og tilbage mellem Forum og Rådhuset - Der er hæle bare ikke meant to be.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du ser godt ud Kia.

Sarah sagde ...

ELSKER DEN BUKSEDRAGT!!!

Hvorfor kan man ikke få den mere?? :(((

MichellesModeslam sagde ...

Du ser nemlig hamrende godt ud Kia :)
Selvfølgelig kommer du i alle de store aviser, din blog er jo et sandt og unikt vidunder, så er ikke nogen overraskelse, tillykke igen med denne gang! ;) Der blir' sikkert snart en næste hæhæ. Vær du blot stolt, det har du al ret til!

Guapizimo sagde ...

Fedt! At du både har været i Berlingske og Politiken og dejligt de får nævnt noget modebloggere! :)

Kia sagde ...

Jaaa, er også BRAND stolt! :)