9. august 2010

New in - CLEAN.

Photobucket

Jeg har i længere tid været på jagt efter CLEAN parfumerne 'shower fresh' og 'fresh laundry'. Det er desværre ikke lykkedes mig at finde dem på nettet og jeg har simpelthen ikke turde at bestille dem på Ebay, da jeg har hørt diverse rædselshistorier om fakes og DET ville sørme være nedtur! :) Min kæreste blev min redning, da han er ret vild med duften af de her to og var frisk på at bruge godt 800kr på nye parfumer til os. Vi fandt dem i parfumeriet Estetique i Fields til hhv. 495kr og 330kr. Jeg kan klart anbefale parfumerne - De dufter ubeskriveligt friskt og lækkert. De minder mig om gode ting og jeg glæder mig til at dufte af dem.

Der må være nogle af jer derude, der har nogle gode erfaringer med køb af CLEAN online? Måske har du købt dem i udlandet? Hvad kostede de der? Dine tips og links modtages med kyshånd.

20 kommentarer:

some user~ sagde ...

Har dog ingen erfaring med at købe dem online, men min veninde har købt sine i Lyngby Centret. Har ikke selv været derude og tjekke, men der skulle de gerne kunne fås, hvis det er.. : )

Maria sagde ...

Jeg har Clean shower fresh og er utrolig glad for den. købte den på nettet, men kan desværre ikke huske hjemmesiden. prisen var omkring 500 kr.

Guapizimo sagde ...

Jeg kender Fresh Laundry, den er rigtig god! Har dog aldrig fået købt den til mig selv.

Mi Confesión sagde ...

Hej Kia

Jeg ved godt du ikke vil købe via Ebay, men jeg har brugt clean parfumer i mange år nu og har altid købt dem på ebay. De er aldrig røget gennem told og jeg har købt MANGE da jeg på et tidspunkt købte for andre også. jeg har lavet to indlæg om det engang hvor der er links til sælgerne (jeg bruger altid de samme to sælgere). De koster ikke engang 200 kr pr. parfume og de er ÆGTE. Man kan altid købe dem i forseglet pakke hvis man er i tvivl, det koster måske 20-30 kr mere.

Clean er de eneste parfumer jeg bruger og jeg kan derfor love dig for at det er to pålidelige sælgere som jeg har handlet med i over 2 år. Pakken er altid forsvarligt lukket og kommer indenfor 7 dage.

tjek evt mit indlæg for links og priser :)

http://amillionbabies.blogspot.com/2010/03/clean.html

der står de ikke sender til Danmark, men det gør de altså, det er noget med nogle regler på ebay der gør at de har været nødt til at skrive det, men jeg har næsten lige købt warm cotton, shower fresh og simply soap. Der er i øvrigt rabat når man køber flere, jeg vil altså klart anbefale dig det :)

Maria sagde ...

Åhh jo nu om jeg på det, det er på e-beautyshop.com jeg købte den. Er forresten mega nysgerrig om det blev Only eller Topshop jakken;) har nemlig selv bestilt Topshop jakken i weekenden, synes den så smartest ud i snittet:)

Katrine sagde ...

Min veninde købte fresh laundry, mener jeg, i lufthavnen :)
En del billigere, hvis man skal ud at rejse, eller hvis man kender nogen, der skal..

Anonym sagde ...

Hej:) Du kan købe dem i magasin på strøget til omkring 500 kr og de har MANGE forskellige slags. Blandt andet dem som du lige har købt:)

Anonym sagde ...

Hvis jeg skal købe parfume, tjekker jeg altid om man kan få den på Strawberrynet.com først, da de tit har parfumer til billigere priser. -- nogle gange, ikke altid. :)

http://dk.strawberrynet.com/perfume/clean/clean-fresh-laundry-eau-de-parfum/75399/#DETAIL

Christine sagde ...

Prøv at tjekke hqhair.com. De er både troværdige og sender fra UK:-)

Anonym sagde ...

Hey! Man kan også købe dem på www.cheapsmells.com :-)

Anonym sagde ...

"parfumer til os". Er de unisex om jeg må spørge?

Stine sagde ...

De koster en slik i USA - jeg købte en æske med 4x30ml (4 varianter af Clean) for knap 300 kr! Så hvis du kommer til USA, så kom helt sikkert lager med hjem... :)

Anonym sagde ...

ved at de har clean i sverige, fandt en pakke med fire forskellige i. blandt de to var dem du snakker om. prisen var omkring 700 for 4. :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tusind millioner mange tak for links og shoppetip - Dem vil jeg huske næste gang jeg skal tilføje CLEAN parfumer til min parfumesamling.

Tror også at der er mange, der vil tage jeres god tips i brug.

:)

Ang om det er unisex - Det var det til at starte med. Idag er det vist som udgangspunkt til piger - Men de lugter af sæbe og vaskepulver og det må min kæreste meget gerne dufte af.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Hvad er den store forskel på Fresh Laundry og Shower Fresh? Jeg har selv Fresh Laundry, men den er ikke så god som jeg havde forventet, så tænker nu på den der Shower Fresh :)

Trins sagde ...

Vil bare lige anbefale min favorit "Warm Cotton". UHM! Der er intet der ligner den. Den er fantastico! :-*

Anonym sagde ...

Uha, bliver virkelig hooked på de parfumer, da jeg synes de fleste parfumer er for skrappe. Jeg synes dog, de får meget blandet omtale her på nettet. Nogle synes simpelthen bare de lugter af vaskepulver, billig hotelsæbe eller endnu værre skyllemiddel, jeg kan nemlig ikke døje duften af det meste skyllemiddel. Er der nogen, der ved om de fås i Odense, så man kunne prøve dem der?

Anonym sagde ...

Du kan købe CLEAN i en række MATAS rundt om i landet. De forhandes ligeledes i Magasin og Illum, Illums Bolighus.... efterhånden rigtig mange steder. En 60 ml. står til 495,- og en 30 ml. står til 350,-
CLEAN har lige lanceret en skøn ny duft, der hedder CLEAN OUTDOOR SHOWER FRESH og en sommer duft, der hedder CLEAN SUMMER LINEN :)
Begge dufte forhandles i Magasin Kgs :)

Kia sagde ...

Endnu engang, tak for info.

Mine favoritter er Shower fresh, fresh laundry og warm cotton.

Resten lugter for meget af hotelsæbe efter min smag.. :)

Kia.

DJ sagde ...

Hej Kia.

Jeg har købt min Fresh Laundry (60ml) på trendsales, af en sælger der køber stort hjem. Jeg gav vist omkring 385 kr for den inkl forsendelse og den er ægte. Så prøv bare at søge på Trendsales :-)