4. august 2010

I et prøverum med en gammel kjole på..

PhotobucketPhotobucket

Endnu engang står jeg i et prøverum og tager Iphonebilleder, jeg håber I kan leve med det engang i mellem, for nogle gange bliver jeg bare skidetræt af, at skulle klandre mine medmennesker (min kæreste) med at tage dagens.. Derudover er jeg jo også et menneske og nogle gange er man bare ikke i humør til at stå i sin gade/på en anden gade/hos sin forældre etc. og posere.. Jeg tænker, at I godt kan acceptere det, nu hvor jeg nærmest konstant spammer jer med "dagens" i pæn god kvalitet.. :) Kan I?

Ang. outfittet. Det er fra i mandags.. Jeg har i mandags og i tirsdag, haft gang i en større oprydning i hele vores lejlighed, heriblandt en virkelig hardcore oprydning i vores klædeskab. Bag et par af min kærestes skjorter fandt jeg denne grå kjole fra H&M trend med fine skulderdetaljer - det var vist IT-kjolen i sensommeren sidste år og den er faktisk ret fin. På kom den og så var jeg fin meget hurtigt.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er så fed!!

Lotte sagde ...

Helt ok med iphone billeder. Det er lidt sjovt og anderledes.

Stine K.A. sagde ...

Uh, det er altid rart at finde de gode sager, som man egentlig lidt havde glemt man havde (:
Og ang. 'dagens', så er det da rart med lidt afveksling en gang imellem, så sœtter man jo også mere pris på de andre ;)

www.6400happimess.blogspot.com

Guapizimo sagde ...

Du er så flittig med dagens, så iPhone billeder skal der også være plads til :)

Anonym sagde ...

Når du tager Dagens, viser du os ALTID det samme net (eller du skifter vidst mellem 2). Det er fint, men vi har jo set det 100 gange... Syntes lidt det skygger for dit outfit... Er det noget du har overvejet?

MichellesModeslam sagde ...

Prøverums-billeder er skam helt i orden! :-) Det er jo trods alt også outfittet der er det vigtigste ;-) Og hvor er den fin den kjole, den kan jeg godt li!

Anonym sagde ...

Sikke en fin kjole :) Vil lige give dig et link til Urban Outfitters online shop, da jeg tror at mange af tingene vil falde i din smag ;) og så er der jo mega meget udsalg. Håber du kan bruge det til noget :)

http://www.urbanoutfitters.co.uk/page/home

/CB

Michelle sagde ...

Hey Kia

Jeg tænker...Har dit kamera/Iphone ikke en selvudløser knap ? - jeg bruger den selv flittigt på mit kamera og mobil :P

Kia sagde ...

Hej piger,

I de sidste to måneder har jeg faktisk skiftet med hele 5 forskellige net og en taske. Så der er rigtig meget variation faktisk. Mere end på mange andre modeblogge.

Jojo, har selvudløser, men mit kamera tager ikke så gode billeder indenfor desværre.. :) Det er lidt nemmere med Iphone i et godt oplyst prøverum.


:)

Kia.

Ida sagde ...

Hvor er skoene fra? :D

Kia sagde ...

asos.com! Købt sidste år ved denne tid på udsalg til 74kr eller noget i den dur! God køb.