19. august 2010

Smykkekøb - Line&Jo.

PhotobucketPhotobucket

Jeg har været forelsket i disse ørestikker, siden jeg så dem i Costume i maj måned. Derfor kontaktede jeg straks skønne Unlikely-Line, som arbejder for Line&Jo, for at høre hende om jeg kunne få fat i ørestikkerne somewhere. Desværre var de udsolgt ALLE steder, men Line lovede at kontakte mig, når de var på lager igen. Forleden skrev hun så til mig og jeg kunne hente mine nye pæne ørestikker inde på deres kontor. Nuiiiiiii, hvor er de fine - Kigger hele tiden på dem, når jeg går forbi spejle.. Jeg er en pige der nærmeste kun går med ørestikker, så de passer perfekt ind i min smykkesamling og i mine ører. Eneste ulempe er, at det nok starter en dyr vane.. Må jo have flere Line&Jo smykker nu! :)

Endnu bedre er, at de er en forsinket dimmisionsgave fra mine forældre. De koster 350kr pr. stk. og fås bl.a. i LOT#29 lige nu.

19 kommentarer:

Anonym sagde ...

pr. stk. ? som i hvis man skal have en til hver øre giver det 700 kr? (:

lisa sagde ...

Jeg det er en dyr vane, men elsker deres stik.. har selv lige købt også og er allerede afhængig..

Julie Monberg sagde ...

Hvor er de fine (:

Julie

Julie sagde ...

Ved du hvad navnet på dem er?

Simone Hagemann sagde ...

Hvor er de seje! (:

Asha sagde ...

De er virkelig fine. Giver mig næsten(!) lyst til at få huller i ørerne;)

Kia sagde ...

Yup - 700kr for et sæt.. Ved desværre ikke hvad stylenavnet er, men skriver lige og spørger Line..

:)

Kia.

Mille sagde ...

MISUNDELSE!!

Mille sagde ...

MISUNDELSE!!

Karen sagde ...

De er virkelig fine! lyder mega nice med indslaget i urban. Kig forbi min blog;

MYVOICESOPHIE.BLOGSPOT.COM

Guldlog sagde ...

meget, meget fin Kia!

Anonym sagde ...

Vi sælger også Line & Jo i Designers Remix i Pilestræde og de laver sådan nogle fine ting. Men ja dyr vane :):)

Astrid

Kia sagde ...

Uhh, ja, Astrid. Det vidste jeg faktisk godt.. Godt tip! :)

Kia.

Smykkediva sagde ...

fordelen ved at købe ægte smykker som Line&Jo er jo netop at det er lidt dyrere fordi det er en investering. Guld og sølv har altid en værdi, hvorimod plexiglas og plastic er lige til at smide ud når moden skifter.
Så dyrt.. nej. Men det er helt klart en investering.

Anne sagde ...

Hej Kia

Ved godt at dette måske ikke har så meget at gøre med indlægget. Men jeg fandt den fineste ugle ring i Accessorize den anden dag. Og den fik mig altså til at tænke på dig. Tror lige det er din stil. Ved ikke om du har set den? Men jeg synes du skal kigge forbi butikken :)

Btw, super fin blog, følger den trofast!

/anne

www.annechristensen.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hej søde Kia,

Hvor er du fin med dine nye øreringe :) Jeg tjekker mandag hvad navnet på dem er, og vender straks tilbage :)

Ha en dejlig aften.

Knus Line

Kia sagde ...

Hej Anne,

Så cool at du tænker på mig, når du shopper! Vil klart være opmærksom på ringen! :) Tak for tippet!!!

Line - Jaaaa, stylenavn bliver godt..

Smykkediva - Jeg mente ikke at det var dyrt, men bare at det vil blive en dyr vane, hvis du forstår hvad jeg mener..

Kia.

Anonym sagde ...

Hejsa,

Øreringene hedder Miss Ewelling.

Kh Line

Anne sagde ...

Hej Kia!
Jeg har tidligere kommenteret på dette indlæg omkring en ring jeg synes ville passe lige til dig. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men nu har de altså fået den på deres webshop, så synes lige, at jeg ville vise dig den, og se hvad du siger til den :)

http://www.monsoon.co.uk/Rings/Glamour-Brian-Barn-Owl-Ring/invt/78530408
Den er mørkere irl, og super fin efter min mening!

- Anne