12. august 2010

Torsdagens CFW-look.

Photobucket

Ok, lyset var topmærkeligt på dagens billeder. Inspireret af Emily, har jeg derfor leget lidt med mit redigeringsprogram og fået et lidt anderledes billede ud af det.. :)

Ang. mit tidligere indlæg om grå armyjakke, så er jeg mere i tvivl end nogensinde før. Der er overraskende mange af jer, der synes at jeg skulle lade den hænge.. Hm, og her gik jeg lige og troede at den var sikker og at I alle ville elske den.. Haha.

Lige nu er jeg hjemme og vende inden jeg skal til Visbøl kl 21. Jeg har været til WoodWood og Stylein. Derudover har jeg også været ude i Terminal-2 og besøge Covers' bloggercamp. Meget mere om alle mine oplevelser imorgen og de næste dage. Hav en dejlig torsdag aften.

12 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Sej kjole, er vild med blonderne! Og så twistet med et råt bælte, smart;P
/Gunilla

Kia sagde ...

Tak Gunilla! :)

A.K. sagde ...

Hvor er kjolen fra og er det længe siden du har købt den?

Cecilia Mervig sagde ...

Super fedt outfit ! Er helt vild med skoene. (:
Er det leopard print?

♥♥
www.fimpassion.blogspot.com

Lotte Florette sagde ...

Det er jo altid farligt at spørge folk om deres mening for så kan man tit blive overtalt til at købe noget som man måske er usikker om og omvendt blive skræmt fra at købe noget anderledes som man forelsker sig i. Vi kan jo også kun se billeder og det er jo aldrig helt det samme som IRL. Min erfaring er at når man virkelig forelsker sig i noget tøj som det så er en pailiette hue eller noget så classisk som Chanel flats så skal man købe det man vil, fordi du jo så altid vil føle dig flot. Og det er jo udstrålingen der gør tøjet interessant, ikke tøjet der giver dig udstråling..

Unknown sagde ...

LÆKKER kjole :) og elsker skoene, de er så behagelige :)

Smil Lise
http://aalborgpigen.blogspot.com

Kia sagde ...

Kjolen er fra asos og jeg købte den på udsalg for et par måneder siden. Skoene er fra H&M og ja, det er leoprint.. :)

LotteFlorette - Du har helt ret, jeg er enig med dig.

:)
Kia.

Cecilie sagde ...

Hvor ser du bare godt ud!!

www.CecilieNYC.blogspot.com

Naja, En lille pose støj sagde ...

Hej søde Kia.

Hvor ser du bare kanon godt ud.
Jeg har lige et lidt mærkeligt spørgsmål, men vil meget gerne høre hvor dine strømpebukser er fra, og hvad er den. "tallet"?
De har lige præcis den tykkelse jeg leder efter, men som jeg ikke lige kan finde.. :)

kh naja.

Kia sagde ...

Tusind tak Cecilie og Naja.

Strømpebukserne er fra H&M og er 40denier.

Anna sagde ...

Hvor er jakken fra og kan man stadig for den? den er super fed (:

Kia sagde ...

Jakken er fra Ellos.

:)