21. august 2010

Hverdagsstyling af maxikjolen.

Photobucket

I går havde jeg bare alletiders dag med mennesker, jeg godt kan lide + pølser og øl på Islands Brygge. Vejret var med os det meste af dagen og vi afsluttede festen i nat på Østerbro med ølspil og 90'er techno. Det var godt!

Jeg er stadig ret vild med maxitendensen, da det er så umådeligt nemt at dresse den op og ned. I går stylede jeg den til hverdagsbrug og til et outfit, som jeg f.eks. sagtens kunne have på på jobbet også. En stor vamset cardi, converse og et bælte i taljen er vejen frem.. :)

Dette er et planlagt indlæg, for lige nu sidder jeg til fest i forstæderne hos min veninde Katia. Det skal nok blive endnu en god aften! Hyg jer!

9 kommentarer:

kammille sagde ...

flot med bæltet til kjolen :-)

Anonym sagde ...

Oh dear you're fanatstic in this outfit! Love the maxi cardigan and the maxi dress! so so cool!
xoxo
happy week end
http://theminetteissue.blogspot.com/

Cecilie sagde ...

du er så god til at gøre så mange forskellige ting med dit tøj! heldige :)

www.CecilieNYC.blogspot.com

Anonym sagde ...

kan du ikke se hvor dumt det ser ud?

Simone sagde ...

Giver ret i at bæltet passer rigtig god til kjolen (: lige som resten.
/Simone.

www.justmeblog-fashion.blogspot.com

Sara sagde ...

hvor er den fine kjole fra? (:

www.balagul.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hvor ER det dog irriterende at der stadig er folk der sviner bloggere til. For f*****, kom nu videre. Du anonyme, har du ikke nogle venner der gider at lægge ører til hvor meget dine små sko klemmer ?

Mvh Dot.

Kia sagde ...

Hej piger,

Cool at I kan lide det, for jeg synes selv at jeg er ret smart!! :)

Kia.

Sara Hegnet sagde ...

Selvfølgelig er det smart! Jeg synes rigtig godt om din uhøjtidelige blog, og synes dit koncept med, at mode sagtens kan være noget, man har råd til, selvom man ikke har tonsvis af midler til rådighed, er virkelig genial. Jeg har længe savnet en sådan blog lidt, men nu er jeg fast læser af din blog, bliv endelig ved, for det, du laver er super godt!
Desuden irriterer det mig, at folk, der gemmer sig som anonym, skal ødelægge det for os andre. Især fordi det er så nemt at svine andre til uden at skulle stå til ansvar for det! :)

Undskyld den lange, lidt klistrede beundrelses-svada, men jeg kunne ikke formulere mig anderledes. Haha :)

- Sara