19. august 2010

BUSY BEE!!!

Photobucket

Shit, jeg har travlt i disse dage. Har haft et tæt pakket program siden mandag og det fortsætter til engang på søndag. Det er dejligt nok, plejer jo at brokke mig lidt, når der er knapt så meget at lave. I går lagde jeg 3 møder lige i røven af hinanden, meget optimistisk af mig egentlig.. Men jeg nåede det hele.. :) Min kæreste havde derudover fødselsdag i går, så jeg stod op og lavede morgenmad og sluttede da også dagen af med boller og lagkage i forstæderne. STRAMT program!! :) I dag er jeg på job, mødte kl 7. I aften har jeg en aftale med en sød veninde. DET glæder jeg mig til..

Gårsdagens outfit blev ret tilfældigt meget business-ish. Det er egentlig meget pænt alligevel - Følte mig godt tilpas. Kan I forresten spotte noget nyt? :)

13 kommentarer:

Christina sagde ...

Du ser fab ud i det sæt :) Hav en skøn (og travl) dag...

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Anonym sagde ...

hmm... noget nyt, måske tasken, eller blazeren:D

Camilla sagde ...

Hej. Man jeg spørge, hvor tasken er fra?
Jeg mangler lidt en ny computertaske, og den der kunne afgjort en mulighed.

Anonym sagde ...

Hvor har du købt jakken? Den er virkelig flot.

Nanna Høgh sagde ...

Du ser rigtig godt ud i det outfit :)

Anna sagde ...

Fantastisk blazer!! Helt perfekt! Hvor er den fra?

/Anna

Emilie sagde ...

nej en lækker taske!!! hvor er den fra?!!

Helene sagde ...

Tasken!! Fra Gina Tricot!
Har været nede i butikken flere gange i håb om at den var kommet, men uden held :( Hvornår har du købt den?

Anonym sagde ...

Superfin blazer! Jeg har fuldt din og et par andre sider et stykke tid nu, og har fundet en svensk blogger med en så cool stil - og så er hun kun 15! Det var bare lige et lille tip ;-) www.ebbasfoton.blogg.se

Kia sagde ...

Heeej piger,

Ja, blazeren er ny og købt på udsalg på topshop.com.

Tasken er fra Gina Tricot og den er så vidt jeg ved, lige nu udsolgt i begge butikker i København. Men skulle gerne komme tilbage. Jeg spurgte efter den og fik den sidste fra lagret..
Den koster 249kr og kan også fås i brun. Der er plads til en computer.

:)

Kia.

ida amalie Ahrentecht Jensen sagde ...

Elsker tasken, og overvejer den som skoletaske, men den ser ikke så stor ud? Du skriver at der er plads til computer - Kan der så også være bøger og mapper?

Knus,
Ida

Kathe Elisabeth sagde ...

ihh jeg må da også have den taske!!
er den meget holdbar eller hvordan?
Hilsen Kathe :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Ja, der er plads til en computer.. Men altså igen.. Den er fra Gina Tricot til 249kr i pleather, så jeg ville nok ikke fylde bøger og mapper i også.. SÅ holdbar er den sgu nok ikke.. :)

Kia.