30. august 2010

Med lukkede øjne..

Photobucket

I går, søndag, var jeg ude hos mine forældre, som endelig er hjemme efter en længere sommerferie i Tyrkiet og Berlin. Min mor ville gerne kigge efter neglelak og blondebluse til mig dernede og jeg er derfor nu 2 stk. super lækre Chanel-neglelakker og en blondebluse fra American Apparel rigere. Søde mor! :) Jeg viser jer lige de fine ting på et senere tidspunkt.

Ang. outfittet - Konceptet "et par jeans og en fin top" tiltaler mig meget for tiden. Derudover er jeg begyndt at gå i de mest behagelige ballerinasko EVER, så bløde.. Hvad sker der med mig?!?!?!?! :)

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

COOL OUTFIT! <3 I'M INLOVE WITH THIS TOP! <3

Anonym sagde ...

Som sagt, du er så fin i jeans. :-)

Tina sagde ...

Super flot top og sko, hvor er det fra?

/Tina

Pernille sagde ...

Fin, fin top :)

Guapizimo sagde ...

Nøøøj Chanel-lakker, glæder mig til at se dem. Jeg er for alvor begyndt at blive glad for dem igen, så tror jeg vil starte en lille samling :)

Signe sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide din top, hvor er den fra?

Cecilie sagde ...

Fedt! Hvor er ballarinaerne fra?

Veggegirl sagde ...

hvor er det altså en fin blog du har dig! alle dine diy projekter er altså virkelig inspirerende og tror snart jeg selv vil kaste mig ud i et lignende, så tak for inspirationen.
btw. er også fast læser nu:-D

Anonym sagde ...

Hvor er blusen fra? syntes virkelig den er fin (:

Eva sagde ...

Sød top!

www.museoffashion.blogspot.com

MilleH sagde ...

Rigtig fin blog du har :)

hemmis sagde ...

Hej,
Hvad mærke er dine jeans?
Fint, afslappet outfit.

Anne Sofie sagde ...

Fin sammensætning - det kunne være man skulle dyrke det med jeans og en pæn top noget mere. Jeg synes bare, jeg mangler pæne toppe.... Men hvem gør ikke det hele tiden? ;)

I øvrigt synes jeg du skal vide at jeg har investeret i 5 Essie lakker inspireret af dig og Emily. Jeg fandt et link på Acies blog, hvor en læser linkede i en kommentar til siden nicehair.dk - de har pt mega udsalg. Jeg købte bl.a den mangt ombloggede Osis dust it og de førnævnte Essie lakker til 59 kr stk.

Tak for god blog, samt inspiration!

- Anne Sofie

Kia sagde ...

Hej piger,

Undskyld mit sene svar.

Jeans er fra H&M trend, top er fra Monki og ballerinaerne er fra H&M.

:)
Sofie - Superduper at du kan lide min blog.. Men DIY gør jeg ikke så meget?!

Kia.

Mette sagde ...

Igen: er så meget fan af dig, når du har jeans på.
Det tiltaler mig mere end "kjole-outfittet".
Dog ser du nu altid skøn ud, men jeans-outfit til dig, ser bare ENDNU skønnere ud! :)

Kia sagde ...

Ihh tak, Mette! :)

Flere jeans-outfit følger.. Hehe.