16. august 2010

TIlbageblik i arkiverne..

Photobucket

Ikke for at prale, vel? Men jeg har faktisk skrevet en del geniale indlæg i bloggens levetid, hvis jeg selv skal sige det.. :) Det gode ved geniale indlæg er, at man som regel kan bruge og læse dem flere gange og jeg benytter mig personligt ofte af gode modebloggeres arkiver. De er jo de rene skattekamre af gode råd og cool stil.

På en måde er det skide ærgeligt at alt den genialitet, går til spilde, men sådan er bloggingmediet nu engang indrettet. Jeg kan så vælge at lade jer dykke ned i arkiverne alene, men jeg kan også vælge at hive gamle indlæg frem og minde jer om dem igen - Lige præcis dét har jeg i sinde at gøre.. :) I anledningen af bloggens 2års (OK, SHIIIIT! 2år?!?!) fødselsdag i september, vil jeg derfor fremhæve et par GENIALE indlæg fra bloggens levetid - Et tilbageblik i arkiverne! Der kommer hele tiden nye læsere til, så jeg tror at mange af jer vil få stor glæde af dette tiltag. Og de af jer, der har fulgt med fra starten, er så loyale overfor bloggen her, at I ikke har noget imod at se nogle indlæg igen, vel? :)

Det kommer til at foregå sådan - Jeg udvælger et indlæg hver anden dag og skriver et par linjer omkring tankerne bag indlægget, hvad jeg synes vi kan bruge indlægget til nu og om der evt. er sket nogle ændringer i mellemtiden.. Derefter får I indlægget, som det oprindeligt så ud. Håber I vil tage godt imod det. Personligt glæder jeg mig helt vildt! Første tilbageblik i arkiverne følger senere..

11 kommentarer:

Belinda sagde ...

Rigtig god idé.. Det bliver spændende, specielt for én som mig, som kun har fulgt din blog i et halvt års tid :)

Anonym sagde ...

Sikke en god ide, det vil jeg glæde mig til :-)

Hilsen Julie

Nora sagde ...

sikke en fin ide :)jeg glæder mig til at blive trukket med ned i arkiverne.

Din & Min sagde ...

Det vil jeg da glæde mig helt vildt til. God måde at fejre 2års fødselsdagen. Og ja du har helt klart skrevet super mange geniale indlæg!! Og jeg må indrømme, at jeg tit bare har siddet kigget igennem nogle af dine gamle indlæg,synes det er super hyggeligt og sjovt. Du skriver virkelig rigtig godt! Din blog er sår'n en man bare bliver nødt til at følge med i!

Hilsen Nina

Signe sagde ...

Ja, er helt enig - virkelig god idé!! Jeg selv har fulgt bloggen et års tid, så jeg vil glæde mig til at se, hvad du hiver frem fra gemmerne...

Ditte Mehner Kristiansen sagde ...

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiii! :-)

Simone Hagemann sagde ...

Nu har jeg desværre ikke fulgt helt med fra starten, så jeg vil glæde mig meget til en svømmetur rundt i geniale indlæg (:

Gunilla sagde ...

Årh ja, det blir godt;) Glæder mig meget til at se dine Gamle Geniale Gemmer ;D spænende!!!
/Gunilla

Kia sagde ...

Wuhu! Godt at I også glæder jer!
:)

Kia.

Signe sagde ...

Hej igen - hvor bliver dine 'gode gamle og geniale' indlæg af?? Det første om second hand butikker var rigtig godt og jeg ser allerede frem til det næste - og siden du har skrevet at du hver anden dag vil poste et sådant genialt indlæg tillader jeg mig nu at efterlyse nr. 2... :)

Tak for en dejlig uhøjtidelig, men til gengæld mega inspirerende, blog! Bliv ved - bliv ved - bliv ved!!

Anna S sagde ...

Det lyder dejligt! :)