20. august 2010

Perfekt regnvejrsoutfit..

Photobucket

I tirsdags regnede det heeeele dagen! Jeg var ikke så smart klædt på, men altså tænkte at jeg lige ville give jer en idé om, hvordan man evt. kan klæde sig i regnvejr - Parkacoat, hunters, jeans og blonder. Regnvejrsstyling, du! :)

I dag er det fredag og solen skinner her på Amager. Jeg er lidt småsyg - Typisk, når man har en ret travl weekend forude.. F.eks står den i aften på øl og pølser på Bryggen i aften i anledningen af min kærestes fødselsdag i onsdags.. Hav en skøn fredag!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hunters jep, og du ser smart ud, meeen render vandet ikke lige igennem sådan en bomuldsfrakke?

Kia sagde ...

Hehe, nu havde jeg også en paraply med mig, så jeg blev ikke våd nej.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Du ser rigtig sød ud på det billede!

Kan du ikke snart lave en videoblog????

Kia sagde ...

Ih tak!

Jooo, måske vil jeg gøre det igen. Har også fået mange spørgsmål om det på det sidste.. :)

Mysterious G. sagde ...

Jeg syntes nu du er ganske fin. Super flot kontrast mellem armyjakken og blondetoppen!

G.,
www-kingdomofgina.com

Gunilla sagde ...

Iih, hvor ser du sød ud, når du smiler sådan;) ;) man blir helt glad;) Elsker blondetopppen!
/Gunilla

Anonym sagde ...

Hvor er Parkacoaten fra? :)

Anonym sagde ...

Jeg synes, at du er så fin! :) & det kortere hår, er virkelig det bedste du nogensinde har gjort for dit look; yndigt!

/PERNILLE

Kia sagde ...

Hehe, tak piger.

Parkacoaten er fra Ellos!

:)