15. august 2010

Status CFW fredag.

Fredag var, som sagt, i et tidligere indlæg her på bloggen, den bedste, længste og sjoveste dag. Jeg grinede så meget og var i virkelig godt selskab hele dagen. Generelt viste CFW sig at være rigtig sjov med gode shows, events og oplevelser. Igen, måske fordi mine forventninger var så lave og jeg derfor er blevet overrasket gang på gang. Her får I lige lidt billeder fra fredagens strabadser:
Photobucket

Krøjby
og undertegnede bliver interviewet af sød journalist fra Urban. Elsker billedet - Det er total "Behind the scenes-agtigt" og forresten taget af pæne Marie.

Photobucket

Dagens første show på Rådhuset - Den norske designer Veronica B. Vallenes. Virkelig smuk kollektion.

Photobucket

Bloggerlecture i Covers bloggercamp - Her er det Yvan/Facehunter, der fremhæver nogle interessante pointer om modeblogging og mode generelt. Ret cool statement på skærmen, synes jeg.

Photobucket

Frøken Krøjby blev stoppet af Gud og hver mand i fredags.. :) Bl.a. af norske bloggere til brunch, en streetstyle-konkurrence hos Coca Cola og af Hanneli. Det må være de lilla spidser og pirattattoveringen, der gjorde udslaget.. :)

Photobucket

Cocktailhour i solen hos Friis og co. i deres midlertidige showroom på Onkel Dannys plads. Der er altid den bedste stemning, når bloggerne mødes og de fleste af os kender efterhånden hinanden rigtig godt privat. Det er dejligt at være i selskab med nogle, der forstår en på et helt andet niveau end ens kæreste og venner. På billedet fra venstre - Emily, Merete, Sofie, SidneyLiser og JeanettD.

Photobucket

Krøjby, Mikkel, Maria og så kan man lige ane Camilla.

Photobucket

Altid fashionable PR-Mia. Hun kan altså finde ud af at klæde sig fantastisk.

Photobucket

Mille tager billeder..

Photobucket

Sådan her så jeg ud senere på dagen i fredag - Op med håret, af med læderjakken..

Photobucket

Fredagens 2. show på Rådhuset - Minimarket. Her var jeg placeret på 2. række. Perfekt!!! :)

Photobucket

Efter Minimarket stod den på Szhirley/Just female-launch. Szhirley har designet en kollektion for Just Female. Jeg faldt for denne fine bodystocking med blondetaljer. Mere om eventen følger..

Photobucket

Finale hos Ivana Helsinki. En meget brugbar kollektion (der nærmest kun bestod af kjoler) med overskriften "Where the fuck is my sailor?".

Photobucket

Jeg droppede Henrik Vibskov pga. tidspres efter Ivana Helsinki og tog med de andre til udendørsfest hos Friis og co. Det var sådan en god fest, med masser af Mokais og hygge.

Håber at I kan lide lidt "behind-the-scenes" billeder fra min CFW. Imellem Szhirley/Just female event, stod den også på vild smykkeshopping i ParisTexas for nogle bloggeres vedkommende og dejlig middag i Læderstræde. Mine syn på de forskellige kollektioner følger. Hav en fortsat god søndag derude.

9 kommentarer:

Karen sagde ...

uuuh lyder nice..
Var du til greatest catwalk?
sophie
†MYVOYCESOPHIE.BLOGSPOT.COM

Guapizimo sagde ...

Den ene oplevelse jeg havde i forbindelse med CFW synes jeg var hyggelig og spændende på trods af ventetiden, krydser fingre for lidt flere oplevelser til næste modeuge.

Kia jeg "paparazziede" forresten dig og Katrine til Veronia B.'s show, sad næsten lige bag jer, men var alligevel for kylling til at komme hen og sige hej ;)

Tina D. sagde ...

Det hele ser virkelig hyggeligt ud :D

Anonym sagde ...

Kia!

Du er DK's bedste blogger!!!!!

Christel sagde ...

Vil gerne høre mere om det der blogger lektion med Yvan.

Er det muligt?

Christel

Anonym sagde ...

Hej Kia.

Har fulgt din fine blog et par dage og faldt lige over dette ;)
http://www.youtube.com/watch?v=678RnDPvtL0&feature=related

Anonym sagde ...

Ih altså. Jeg ved egentlig ikke rigtig hvorfor, men har aldrig kommenteret din blog før.. men det her indlæg faldt lige super præcist rigtig meget i min smag! det havde bare alt, jeg havde brug for at læse!
gid du bliver ved med at blogge, til jeg er 30 år (;

Kia sagde ...

Hej allesammen.

DKs bedste blogger? - SÅ pænt sagt. Jeg svælger lige i det.. :)

Var ikke til WGC - Vejret og tømmermænd holdt mig i sofaen.

Guapizimo - Haha, det er sjovt.. Men en anden gang må du meget gerne sige hej. Jeg er ret rar, hvis jeg selv skal sige det..

Skal nok uddybe bloggerlecture med Yvan og de andre.. :)

Den der youtube video er en Robbie Williams video??! Meningen?

Det kommer an på hvor gammel du er nu, anonym.. Hvis du er 28, så bliver jeg klart ved til du er 30!! :) Hehe. Cool, at du kunne lide det..

:)

Kia.

Anonym sagde ...

ARJJJ altså det var jo det forkerte link, men personligt synes jeg jo ikke at man kan få for meget af Robbie ;)

Det var dette link jeg ville vise dig, et fint billede af dig på Costumes hjemmeside.

http://costume.dk/article/49076/gallery/302477

Nu håber jeg at det er det rigtige.


Mvh.