17. august 2010

DR K - Anbefaling.

Photobucket

(Screenshot fra dr.dk/k.)

Jeg har fået en mail fra søde Caroline, om at jeg er blevet papparazziet i bloggercampen i Terminal2. Jeg har slet ikke opdaget det, men man kan vist roligt sige at de har fået det hele med - Min stofpose, mine hænder på tasterne og mig i fuld gang med at skrive et blogindlæg. Så find Holger, hvis du ser programmet.. :)

Programmet er forresten rigtigt godt og klart en af de bedste sammenfatninger, som jeg har set fra modeugen - Selvfølgelig inkl. lidt dis til modebloggere fra både Uffe B (der henvendt til sin seater, spørger hvordan bloggerne er placeret - "Der er ikke nogen, der er vigtige nok til at sidde på første?" "Nej!" siger hans seater.. (Til det show spottede jeg både Hanneli, Prince Pelayo, Maria fra VanillaScented og Caroline Blomst - De er da pænt indflyldelsesrige? Hmmm..)) og forlægger/modeekspert Malene Malling (Der måske nok har en lille smule ret i det hun siger, men lyder lidt indebrændt). Se programmet "Mode og København: En uge i modens tegn" lige HER!

Dagens anbefaling herfra. God dag!

7 kommentarer:

Caroline sagde ...

Wuhuu det er mig ;D Nævnt i blog indlæg på en af mine favorite blogs of all time cool-cool ^^
må give dig fuldstændig ret. Forstod ikke helt det med at ingen var vigtige nok til første række, havde de ikke kigget på gæstelisten?! Og Malene virkede noget sur over at bloggerne var kommet så meget frem i modeverdenen. ;D

Peace love and kaviar her fra Caroline :)

Anonym sagde ...

Jeg synes simpelthen Uffe han er så irriterende. Husker så tydelig den morgen jeg lukkede op for Godmorgen Danmark for han snakkede om modeblogge, og her under My-clothing-blog. Uffe synes SIMPELTHEN Nicklas blog var for dårlig, specielt fordi han ikke dækkede den sidste modeuge ordenligt nok. Suk..

Guapizimo sagde ...

Maria fra Styleintuition sad også på første række til det show :)

Og så er der kommet et indlæg på dseneste vedr. Malene Malling http://www.dseneste.dk/index.php/blogs/modebloggerne-har-haft-deres-15-minutter/

Anonym sagde ...

Synes bestemt at bloggere har en plads under modeugen.
Men der er også en masse branche folk, som moderedaktører, stylister osv. der skal placeres, de skal bruge det de ser til shows i deres daglige arbejde, og så er det vel fair nok de får plads på 1.række. Der er jo kun et vis antal pladser på 1. række og ville da selv være lykkelig over en plads på 2,3,4 række:)

Mette sagde ...

Det er rigtigt, når MM siger, at blogs i høj grad handler om shopping. Men det er jo netop det, der er bloggernes force: nemlig den daglige opdatering af nye køb, nye varer i butikkerne, outfits, inspiration mv.
Magasinernes force er for eksempelvis det mere gennemarbejdede journalistiske håndværk, som bloggerne så til gengæld må acceptere, at de ikke kan levere.
Det burde jo egentlig bare være et spørgsmål om gensidig respekt.

Cecilie sagde ...

Det er jer modebloggere, der kommer til at dominere moden i fremtiden, og det Uffe nok bare lidt skraemt over - stakkels mand :)
Jeg laeste artiklen om dig i Urban - du så skidegodt ud! :)


www.CecilieNYC.blogspot.com

Kia sagde ...

Jep, gensidig respekt og en forståelse for at vi ikke vil det samme og har hver vores forcer, er nemlig vejen frem.. :)

Ja, Maria sad på 1. række og jeg sad på 2. pga. afbud.. :)

Kia.