23. august 2010

MINUS makeup - PLUS tømmermænd.

PhotobucketPhotobucket

Det er lidt grænseoverskridende at lægge et billede op her, uden makeup med morgenhår.. Men det er begge to nogle seje billeder og et ret skønt søndagssæt, så jeg synes klart at I skal se det.. :) Det er fra igår, hvor jeg brugte dagen på at have tømmermænd, ovenpå to helt sindssyge fester i weekenden. Mine tømmermænd blev plejet med en lur i sofaen, MacD til frokost og en gåtur i Kastrup havn. Jeg var af en eller anden grund meget overskudsagtig og min kæreste var meget frisk, så vi fik taget en del underlige billeder, der midt på molen.. :)

15 kommentarer:

Sarah sagde ...

Haha, du ser helt anderledes ud. Men det er egentlig mest fordi du har håret sat op. Ellers ligner du vist meget dig selv (og det er ment som en god ting, ikke som "det ligner at du har tømmermænd hver dag") :)
Jeg skulle kigge lidt før jeg fandt ud af at det var en maxi og ikke en buksedragt som først antaget.
Rart outfit :)
Forhåbentligt er tømmermændene forsvundet..

- Sarah.

Anonym sagde ...

Du ser pæn ud uden makeup og med morgenhår. Heeh.

Christel sagde ...

FEDT billede hvor du hopper.. Elsker din blog!!!

Kia sagde ...

Årrrh, hvor er i rare.

:)

Går jo heller ikke med så meget makeup til hverdag, så nej, det er vist ikke den store forskel.

God dag, piger.

Kia.

Karoline sagde ...

Du får helt fantastisk smukke øjne i den kjole. (Lyder som en dårlig joke..)Men farven er vildt flot til dine øjne.

http://karmaisonlyabitchwhenyouare.tumblr.com/

C. sagde ...

Jeg ELSKER dig! :-)

Julie sagde ...

Spørger bare af nysgerrrighed, hvorfor har du en stor taske med når du er ude og sødnags-walke med kæresten? Den ser da ret fyldt ud! :)

Kia sagde ...

Tak Karoline og Kitty.. :) I er så søde!

Evangeline - Haha, ja, det er et meget godt spørgsmål.. Tog den bare da vi smuttede ud af døren.. Gad ikke pakke den om eller skifte. Så ren dovenskab.

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Må jeg spørge hvilken make-up du bruger i hverdagen? :)
- elsker din blå maxi!

Kia sagde ...

Mine makeuprutiner og produkter kommer op her på bloggen imorgen! :)

Elsker også min blå maxi!

God dag,

Kia.

Karen sagde ...

Det lyder faktisk meget hyggeligt. Sådan på en måde(:
Jeg læser din blog dagligt og synes det ville være mega nice hvis du tog et lille kig forbi min.
MYVOICESOPHIE.BLOGSPOT.COM

Lullumut sagde ...

Hvor ser du sød ud Kia :-)
Og dejligt med den slags billeder, det skal der også være plads til :-)

Anonym sagde ...

Hej Kia,

Kan huske at du købte en sort turban fra ebay for et stykke tid siden - og tænkte på om du var interesseret i at sælge den?

Jeg spørger kun, fordi vi ikke har set billeder af dig, med den på (så vidt jeg ved), men hvis du ikke er interesseret, er det helt i orden.

God aften, hilsen fra Katrine.

(Hvis du er interesseret i at sælge, kan jeg skrive en mail til dig)

Kia sagde ...

Hej piger,

Mange tak! :)

Ang. turban, så er den for længst solgt. Men prøv at skrive turban i søgefeltet her på bloggen, så kommer der indlæg frem om det INKL. link til Ebay sælgeren..

:)

Kia.

Freja sagde ...

jeg er helt vild med din blå maxi. og vil lige sige at nu har jeg læst ret mange blogs i ret lang tid, og jeg synes det er SÅ dejligt at se nogle fede billeder der er naturlige, og ikke så "perfekte" .. æææælsker din blog og din stil :) hilsen Freja