22. august 2010

Hurra for stripper-Daniel!

Photobucket

Wowww, i går var jeg til en kæmpe fest i Greve hos min veninde Katia. Der var hardcoredruk, zumba og stripper-Daniel på programmet. Hurra! Jeg har aldrig overværet mandestrip live og nu ved jeg hvorfor.. Hehe. Weekenden har været fuld af fest og druk, så jeg er pænt syg lige nu.. :S

I har set hele outfittet før, men aldrig sammen - så I får det lige alligevel. Nederdelen er klart et af sommerens bedste køb og jeg vil bruge den rigtig meget i de næste par måneder.

14 kommentarer:

Nikoline sagde ...

Super fedt outfit ! - hvor er det nu nederdelen er fra ? :D

/Nikoline

Anonym sagde ...

Hej Kia. Hvor er skoene fra?

Simone Hagemann sagde ...

Jeg elsker virkelig den nederdel! (:

Gunilla sagde ...

Hey- er det ikke "fødselsdags-nederdelem" altså den du havde på, på din føs'da'? ;)
/Gunilla

Mads sagde ...

Strip er bare generelt ubehageligt, synes jeg. Stakkels Daniel. Og dig.

Nina sagde ...

Wow, et flot look! Du ser bare super sej og fin ud på samme tid!

Hilsen Nina

Kia sagde ...

Hej piger,

Nederdelen er fra H&M trend og skoene er fra My favorites (friis og co.).. :)

Elsker den også bare, den er jo perfekt!! :)

Ja, strip er pisseklamt, men stripperDaniel havde humor, det skal han have et hurra for..

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Tror du man kan støvle sandalerne op et sted?:) Venligst ...

Katia sagde ...

Hehe så skal vi nok ikke ind og se Chippendales alligevel ;)

Tak for i går skinke!

Signe O. sagde ...

Jeg elsker altså din blazer, hvor er den fra? :)
Knus www.apieceofkatemoss.blogspot.com

Molly sagde ...

Mine veninder og jeg havde booket Stripper-Daniel til en tøse-julefrokost sidste år, det var virkelig virkelig sjovt! På ingen måde sexet eller lækkert, faktisk lidt det modsatte, men herregud hvor vi var godt underholdt, og det satte sindssygt godt gang i festen :)

Katrine sagde ...

Hvor er tasken fra???

Nora sagde ...

nederdelen klæder dig også så godt :)

Kia sagde ...

Hej piger,

JO, KATIA!! Vi skal så meget se Chippendales!!! :)

Molly - Han er jo faktisk ret sjov og vulgær, det synes jeg sgu var cool nok.. Hehe.

Tasken er fra Gina Tricot. Blazeren er fra H&M divided. Ved ikke om sandalerne kan støves op stadig. Prøv at tjekke hjemmesiden og deres butik på købmagergade - Modellen hedder LOU! :)

Kia.