27. august 2010

Arbejdsoutfit fra onsdag.

PhotobucketPhotobucket

Jeg har brugt onsdag og torsdag på at arbejde. Når jeg er på job er der ikke plads til de store tøjmæssige udskejelser. Det skal være hverdagsagtigt og behageligt. Jeg har faktisk nærmest kun jeans på, når jeg er på job.. Når jeg er i skole, holder weekend eller andet, så er jeg mest i kjoler, shorts og nederdele. Men det ved I jo.. :) Nåm, I får altså lige mit arbejdsoutfit fra i onsdags - En smule kedeligt, men måske god inspiration til alle jer, der også arbejder et sted, hvor man ikke bare kan komme i kjole og heels.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser du godt ud! Skøn cardigan og fed jakke - hvor er de fra?
/Maria M

Unknown sagde ...

Lækkert outfit. Hvor er jakken fra?

Natasja sagde ...

Det er virkelig fint, Kia:) Hvor er bukserne fra?

Frederikke sagde ...

Efter at have set din styling af leopardcardiganen tør jeg endelig købe den. Btw. det klæder dig rigtig godt med håret sat op, det burde du have noget oftere :-).

Anonym sagde ...

Hvor arbejder du da? :)
Og er det ikke lidt for arto/pop agtigt, at du tager billeder i spejlet + poserer...

Anonym sagde ...

Jeg synes det er en go' ide at tage billeder i spejlet, når du jo ikke altid kan have en med dig, til at gøre det for dig... :)
Btw, du ser rigtig godt ud :-)

Karoline sagde ...

Må jeg spørge om noget? Det skal ikke opfattes som en nedladende eller provokerende kommentar.

Hvorfor kommer du ikke bare på arbejde i kjole og heels? Hvorfor ikke gøre en onsdag til en lørdag? :)
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke klasser du har. Hvis du har 1. klasserne skal der selvfølgelig nok løbes lidt rundt, og det er knapt så praktisk i heels, selvfølgelig..

God aften :)

Karoline

Anonym sagde ...

for et lille stykke tid siden viste du en lag på lag kjole fra h&m, ved du hvornår den kommer i butikkerne? :-)

Kia sagde ...

Hej piger,

Sikke mange spørgsmål - Lad os starte med tøjet.. Cardiganen er fra Gina Tricot, bukser er fra VILA og jakken er fra ONLY.

Jeg arbejder på et dagbehandlingstilbud/heldagsskole for børn med ADHD og svære sociale og emitionelle problemer - De er behandlingskrævende og vi bevæger os meget.. :) Derfor har jeg ikke hæle og kjole på.. :) Er ellers meget stor fortaler for at klæde sig som man lyster og have kjoler og hæle på til hverdag. Men når jeg er på job, så går den altså ikke.

Synes ikke det er arto-agtigt at tage billeder ind i spejl, nej. Ps. Jeg synes dit spørgsmål er mega flabet.

Ang. kjolen fra H&M, som jeg skrev om tidligere.. Den kommer i september, hvornår ved jeg ikke.

Hav en dejlig dag allesammen.

Julie sagde ...

Elsker din cardigan :)

Mette sagde ...

Hej Kia!
SKØNT outfit! Jeg kan personligt meget bedre lide bukse-outfittet til dig i stedet for kjoler. Men det er jo bare min mening.
Du ser rigtig godt ud.

TM sagde ...

Er der nogen der ved hvad navnet på disse Vila bukser er? Har bare søgt efter dem overalt, men uden held. Tænker der må være nogen på TS. Nogen der kan hjælpe??
Tea.