2. august 2010

Tip - Vind en Chaneltaske.

Photobucket

Jeg udlodder i samarbejde med Downtown.dk denne fantastiske Chanel-taske til en heldig vinder. Downtown.dk er et genialt koncept, som jeg har skrevet om HER og HER. Konceptet er ret enkelt - Hver dag tilbyder de et gavekort til en ny luksusfornøjelse til (minimum) halv pris indenfor shopping, sushi eller skønhedsfonøjelser i Århus og København. Du skal købe gavekortet online samme dag - og bruge det den dag, du har lyst.

Det eneste, du skal gøre for at deltage i konkurrencen om denne herlige taske, til en værdi af 12.000 kr., er at gå ind på Downtown.dk HER og tilmelde dig med din emailadresse. På siden finder du et banner, hvor der et spørgsmål, du skal svare på - og så er du med! Hvis du allerede er tilmeldt siden, kan du selvfølgelig stadig deltage i konkurrencen. Ingen problem! :)

Husk, at når du tilmelder dig Downtown.dk, så siger du ja tak til at modtage en mail hver morgen med et ny godt tilbud. Du kan altid melde dig ud igen, hvis tilbuddene ikke er noget for dig. Det er gratis og du forpligter dig ikke til noget.

Den heldige vinder kåres forresten fredag den 3. september 2010. Held og lykke!

22 kommentarer:

One life, one love. sagde ...

orh , gad gerne at vinde den - eftersom jeg fik min stjålet for en måneds tid siden :(

Lynn sagde ...

Hold da op - det er nok den største konkurrence i bloghistorien. Kan man ikke deltage hvis man allerede er tilmeldt downtown? Vil vinde den!

Lynn sagde ...

Hej Kia, bare glem den forrige kommentar. Jeg har fundet ud af det :-) og jeg har også deltaget i konkurrencen nu :-)

Frederikke sagde ...

Den vil jeg sgu gerne have fingrene i! :-)

Johanne sagde ...

helle for at vinde!
haha, ej en skøn konkurrence! :-)

KEA in the big apple sagde ...

Hvad nu hvis man lige har meldt sig til downtown da du først skrev om det, kan man så ikke vinde den? :S

Kia sagde ...

Jeps, super konkurrence..

:)

AK - Jojo, du kan melde dig til til den 3.9.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Aaah... det er vel næppe dig der udlodder (i samarbejde med Downtown) Chanel tasken...
Det er vel nærmere Downtown der har konkurencen, som du så reklamerer for. :)

// Maria

Kia sagde ...

Hej Maria,

Øjj, du har travlt, hva?

gina sagde ...

Sorry, jeg tænkte altså præcis det samme som Maria..

Kia sagde ...

Hvis jeg skal være helt ærlig, Gina.. Så synes jeg at du skal få styr på dit eget, inden du skyder med skarpt. Dig af alle mennesker..

Anonym sagde ...

Det har da ikke noget at gøre med at have travlt? Det er da vildledelse, at sige at man har været med til at sponsorere en Chanel taske når man ikke har det.

// Maria

Kia sagde ...

Maria - Så vidt jeg kan se står der intet om at sponsorere en taske?

Der står TIP! og at jeg i samarbejde med Downtown udlodder den, fordi de spurgte om det kunne være interessant for mig at lave en konkurrence. Der står intet om at sponsorere noget.

Og jo, jeg synes bestemt at du har travlt.

Kia.

Lise Jørgensen sagde ...

Kia er med til at udlodde tasken i og med at det er hendes blog det foregår igennem..
Super konkurrence :)

gina sagde ...

Kia - hold da op hva! "Mig af alle mennesker" der fik man lige den hva?

Ha ha jesus fucking christ!!

Du kan jo på ingen måde sige, at jeg skal få styr på mit eget - jeg har aldrig nogensinde haft en konkurrence på min blog. Alle andre referencer/personlige indvendinger du måtte have, er dybt ude af kontekst, og da specielt i dit eget kommentarfelt, helt ærligt, hvor dum og fordomsfuld er du?

Alt jeg siger er, at det lød helt forkert, og pisse åndsvagt :-):-)

- Gina Jaqueline!

gina sagde ...

I øvrigt, HAR du jo som sådan intet med konkurrencen at gøre, og nej "de spurgte heller ikke om det kunne være interessant for dig at lave en konkurrence."

Du reklamerer for DERES konkurrence, færdig. Og det ved jeg uden som så meget at have været inde på deres hjemmeside for at kigge langt efter dit navn.

Kia sagde ...

Gina - jeg mener at du skal få styr på dit eget fordi du af alle mennesker da må vide hvordan det er, at læsere prøver at fortælle dig hvad der er rigtigt og forkert. Jeg synes at det er så forkert at lige netop du er så fordømmende over for det her, når du selv bitcher over folks fordomme på din egen blog. Du er jo åbentbart ikke bedre selv? Hvorfor har du så travlt med at fortælle mig hvad der er rigtigt og forkert?

Kia sagde ...

Til sidst vil jeg tilføje at du ikke ved hvad der er blevet sagt og spurgt om i denne sammenhæng, så lad venligst være med at skrive at du VED hvad der er foregået. Det gør du jo ikke.

EMMA sagde ...

Bitchfiiiight, In ya face, Gina!

Du er for cool Kia!
Det synes jeg virkelig

//Emma

gina sagde ...

Øh yes in my face..... Jeg ved ikke hvilken bitchfight der er tale om, jeg deltager ikke i nogen!

Men. Du kan da ikke sige, at jeg skal få styr på mit eget, fordi du mener at jeg selv burde vide hvordan det er når folk bitcher? Bitcher? Det giver da ingen mening og er sguda at trække i land på en mærkelig måde? Nu har jeg jo aldrig kommet med en sviner, eller noget som helst andet personligt - så hvorfor føler du dig så ramt, og hvorfor smider du det med at være fordomsfuld over på mig?

Det har ingenting med hinanden at gøre, og det er dig der bliver personlig hér :)

Kia sagde ...

Ved du hvad? Jeg føler mig ramt når andre bloggere, der burde vide hvordan det selv er, at folk er fordomsfulde, er fordomsfulde. Jeg synes ikke det er på sin plads, at du går ind og fortæller mig hvad der er rigtigt og forkert.

For mit vedkommende er denne diskussion slut.

Hav en dejlig lørdag, Gina.

Kia.

gina sagde ...

Og jeg citerer mig selv:

"helt ærligt, hvor dum og fordomsfuld er du?"
.. og nu er det så pludselig mig der er fordomsfuld!

Hav da selv en pisse dejlig lørdag, det skal da ikke være dét! Og god modeuge!

Gina..