11. august 2010

Engang i februar..

Photobucket

..Stod jeg aftenen før Copenhagen fashion week AW10 blev skudt igang, i ovenstående outfit til Ecco Walk in Style-awards. Kronprinsessen deltog, der var fin 3 retters menu og jeg kan huske at jeg glædede mig helt vildt til at komme i gang med min allerførste "rigtige" modeuge. I dag starter jeg Copenhagen fashion week SS11 med Karen By Simonsen og Rützou. Det skal nok blive godt og jeg vil selvfølgelig holde jer opdateret med den nyeste sladder om mit idol Lisa Lents og hvad der egentlig sker under sådan en modeuge. Sidste gang tog de fleste af jer rigtig godt i mod mine indlæg om CFW, så det håber jeg selvfølgelig også at I vil gøre denne gang. Efter denne uge vil jeg selvfølgelig fokusere på den kommende sæsons (AW10) tendenser, så vi kan få forberedt efteråret og vinterens garderobe sammen.. :)

Derudover vil jeg anbefale jer at læse Anna Ebbesens status på modeblogging HER! Hun har nogle interessante pointer omkring os modebloggere her op til den forestående CFW.

9 kommentarer:

Simone sagde ...

Hej Kia (:
Mange tak for en super fed blog som jeg læser HVER dag. Af ren nysgerrighed ville jeg bar spørge hvordan du bliver inviteret til alle de der events under CFW?

Simone.

Charlotte Skov sagde ...

Rigtigt fedt outfit! gad godt man boede i kbh, istedet for aalborg (:

J'adore blog sagde ...

Synes det var nogle rigtig gode indlæg, du lavede :-)
Følger fast med din herlige blog!

Sif O. sagde ...

Skjorten klæ'r dig virkelig godt! :)

Kia sagde ...

Tak piger, ja.. Det var et fint fint outfit.. Må finde skjorten frem igen..

Astrid Lund sagde ...

Hvor er din fantastiske nederdel fra? Og hvor meget kostede den? (:

Kia sagde ...

Den er fra Vero Moda og kostede.. ca. 179kr.

:)

Kia.

ida sagde ...

hvor er skoene fra? :)

Kia sagde ...

De er fra Friis og co.

:)