28. august 2010

Lige nu - God cupcake og opdatering af salgsbloggen.

Photobucket

Lige nu sidder jeg og spiser en lækker cupcake fra Kagehuset ude i Fields. Jeg var derude tidligere for at se på kamera og selvfølgelig for at kigge lidt på efterårssagerne i H&M trend, Zara, Monki og Topshop. Wow, der var MANGE lækre ting derude! Havde seriøst lyst til at købe det hele. Jeg har derfor opdateret salgsbloggen med lidt sager, som jeg desværre ikke får brugt. Der vil løbende blive lagt gode sager op.. KIG FORBI SALGSBLOGGEN HER!

Min aften skal gå med at læse.. Boring shit! Hav en rigtig god weekend.

9 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Årh det billede kan jeg slet ikke tåle at se når jeg sidder her og drikker min kaffe, men savner kagen dertil.

Kigger du efter spejlrefleks? Jeg skal snart købe kamera og overvejede Njalfoto for at købe det hos en rigtig fotoforhandler, hvis altså ikke der er en kæmpe prisforskel.

Julie'Kristine sagde ...

mmmh, bliver helt kage-suten nu! :)

Lullumut sagde ...

Jeg vidste slet ikke, at Kagehuset havde så lækre cupcakes :-) Den i Lyngby er desværre lukket :-(

Kia sagde ...

Det er vist også noget nyt noget med det cupcakes.. De er gode!!! :)
Kan anbefales.

Ang. kamerakøb. Ved ikke helt hvad vi gør endnu.. Det kommer meget an på prisen hos forhandler vs. internet.

:)

Kia.

Marie Hansen sagde ...

Hej Kia.

Jeg ved ikke om det er et spørgsmål. Men jeg undrer mig over du altid sælger så absurd mange ting på salgsbloggen der enten aldrig er brugt eller brugt 1 gang når dit "koncept" er fierce og fattig på su?
Det giver ikke helt meningen for mig, så tænkte om der var en forklaring. Eller om du bare køber løs for at sælge det senere???

Charlotte Amalie sagde ...

Hej Kia.. Kender du edbpriser.dk? Der kan du søge på det kamera du har i sinde at købe, og så kommer der en forhandlerliste op med onlineshops, hvor du kan finde det sted produktet sælges billigst. Du kan også sammenligne produkter osv. Ville bare lige tippe, hvis nu du ikke vidste det :) Som regel er tingene også billigere på internettet end i butikker. Specielt når det kommer til elektronik.

/Charlotte Amalie

Kia sagde ...

Hej Marie,

Jeg har en regel om at sælge noget når jeg køber
noget, fordi jeg netop er på su..

Derudover bliver jeg ofte træt af nogle ting imit klædeskab og vil hellere have noget andet.. :)

Bruger stadig kun 2000 max på shopping p
om måneden..

CharlotteAmalie - tak for tippet!!! :)

Anonym sagde ...

Hej Kia.

Ved du hvad cupcakes'ne koster, og er der mange forskellige? Den ser super lækker ud:)

Kia sagde ...

Jep - Der var tre slags og man kunne få 4 for 50kr eller en for 15kr. De var gode.. Lidt kvalmende efter en halv, hehe.