8. august 2010

Gårsdagens outfit.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg havde alletiders dag i går. Nina var udvalgt til fotograf, da alle mine fotografer var til stede denne aften. Vi prøvede virkelig at være kreative, så omgivelserne blev et lille lilla vaskeri, som vi gik forbi på vores aftentur rundt i København. Aftenen blev brugt på indisk takeaway, lagkage og en laaaaaaaaang tur rundt i København med familie, kæreste og Nina.

En ny uge venter nu. Jeg starter hårdt ud med to stk. kl 7 til 17-arbejdsdage på jobbet, også er der jo modeuge fra onsdag! Jeg glæder mig meget til at blive inspireret, se på forårets og sommerens tendenser og give jer den nyeste sladder fra CFW.. :)

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wow! Amazing pictures! This look is so cool! Love your skirt! *_*
xx

http://theminetteissue.blogspot.com/

MichellesModeslam sagde ...

Haha, jeg troede faktisk det var sådan et billede fra et blad eller et model foto, det første der fra vaskeriet, NICE IDÉ!

Asha sagde ...

cute hår, fin klipning!

Lotte Florette sagde ...

Lækker styling, og flot effekt med bæltet. Har du helt droppet dine tasker? Synes det er længe siden du har haft en taske med på billederne..

Cecilie sagde ...

haha jeg elsker din pose på vaskemaskinen! meget kreativt :)

www.CecilieNYC.blogspot.com

Anonym sagde ...

Kia, i hvilken h&m har du købt nederdelen? Jeg har travet malmö rundt uden at finde den?

Jeg er forresten meget betaget og inspireret af din blog.

Mie

Cecilie sagde ...

Jeg eeeeeeelsker din skønne nederdel!

Anonym sagde ...

Jeg har også den nederdel. Synes personligt at det ser pænere ud, hvis den sidder lidt længere nede. Jeg kan ikke se det helt på billedet af dig, men når min sidder deroppe får den mig til at se meget lav ud.
Men du er vidst lidt - 10 cm - højere end mig, så du burde vel kunne bære det : P
Jeg elsker altså modeuger.

A Shopaholic is loose sagde ...

LÆKKER nederdel, og cool detalje med bæltet! ;-D

HUGS fra
A Shopaholic is loose... ;0)

http://ashopaholicisloose.blogspot.com

Guldlog sagde ...

Hvor er du fin, Kia. Ret god farve til dig - især til dit hår! og smuk pose på vaskeri;-)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak skal i have.. :) Nederdelen fandt jeg i trendafdelingen i FIELDS. Dejligt sted - De har alt det som er udsolgt andre steder.. :)

Jaaa, jeg har sat den pænt højt, det synes jeg den egner sig bedst til. Men du har ret i at man skal have en vis højde for ikke at ligne en dværg.. Hehe.

Kia

Simone Hagemann sagde ...

Hvor er det virkelig et lækkert outfit! (:

Kia sagde ...

Tak Simone! :)