7. august 2010

I Berlingske på min fødselsdag, du!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ja, som de fleste af jer nok har bemærket, så bliver jeg i dag 24 år. TUSIND mange tak til alle jer, der allerede har lagt hilsner rundt omkring på bloggen. Det er så sødt af jer! :) Jeg elsker at have fødselsdag og jeg elsker at fejre det, så dagen i dag har indtil videre været god og resten af dagen vil blive endnu bedre. I morges spiste jeg god morgenmad med min kæreste, også tog vi en tur ud i Fields for at kigge lidt på den dér læderjakke.. Jeg har ikke helt bestemt mig 100%, men jeg tror måske at jeg er mest på ONLY-jakken. Indtil videre er topshopjakken hængt til side til mandag, også må vi se.. Den læderjakke, jeg vælger bliver forresten en gave fra kæreste. GOD GAVE! Efter Fields kørte vi til Islands Brygge for at nyde det gode vejr og en let frokost. Jeg spiste en rigtig god sandwich med hummus, mens jeg læste Berlingske Tidende, som i dag har en stor interessant artikel om modebloggere i avisen. Normalt har jeg ok styr på, hvor og hvornår min blog bliver nævnt, men i dette tilfælde var det jer læsere der tippede mig om det både på mailen og her i kommentarfeltet.. Jeg vidste det overhovedet ikke, så mange tak skal I have! :)

Her til aften får jeg besøg af min familie - Planen er, at vi skal spise takeway og jordbærlagkage som min kæreste netop nu står og laver. Et bedre dagens følger.. Og SELV TAK for det gode sommervejr! :)

27 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke med dagen Kia! :)

Stine K.A. sagde ...

Ja tillykke med både dagen og den gode omtale :D

www.6400happimess.blogspot.com

Mille sagde ...

Stort tillykke, søde Kia!

Mille sagde ...

Stort tillykke, søde Kia!

Momo sagde ...

Tillykke, tillykke! Håber du har haft en fantastisk dag, og det forsat bliver en skøn aften :)!

Laura sagde ...

Kæmpestort tillykke :D Og sikke et dejligt vejr du har med dig!

Nanna Nathalie sagde ...

Tusinde gange tillykke med fødselsdagen! Håber du får/har haft en fantastisk dag :-D

Uden Relevans sagde ...

Ja tillykke også herfra :)

Kh Morfar

Anonym sagde ...

Tillyke, og tak for det fantastiske vejr! (:

Gunilla sagde ...

Tillykke Kia! Så fik du lige en ekstra "fødselsdagsgave" = i Berlingske ;) Det må da være lidt hygge alli'vel ;)
Håber du får en fantastisk dejlig dag!
/Gunilla

Laura sagde ...

stort tillykke! håber du nyder dagen :)

ps. jeg ELSKER din blog!!!!!1

Julie'Kristine sagde ...

STORT tillykke med dagen Kia! :)

-Julie'Kristine
theworldofjuliekristine.blogspot.com/

Tina sagde ...

Stort tillykke med dagen Kia, lyder som en helt perfekt dag du har haft, og en super lækker gave fra kæresten :)
Og lidt sjovt dig og Acie har fødselsdag samme dag :)

Tina sagde ...

Fik da slet ikke kommenteret med hensyn til jakken, syntes helt klart du skal vente på Only modellen, da den er ægte læder og koster det samme?eller i hvert falde tæt på :)

Line sagde ...

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Camilla sagde ...

Rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen søde Kia. Og tillykke med omtalen i Berlingerne.

Tak for det fantastiske vejr og tak for forleden.

Vi ses snart igen :)

ALBERTEGREEN sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! :')

Anonym sagde ...

Tillykke søde Kia!

Lisbeth // itsfashionbaby.dk sagde ...

Hip hip HURRA og stort tillykke!

Jeg håber, din dag på alle måder har været helt og aldeles fantastisk - og tusinde tak for det flotte vejr :)

Malsen sagde ...

Tillykke med dagen, Kia :)

Cecilie sagde ...

Stort tillykke! Fedt lige at blive nævnt i en landsdækkende avis på sin fødselsdag! :D

www.CecilieNYC.blogspot.com

jettemia sagde ...

tillykke Kia!
Håber du får en dejlig dag.

Kia sagde ...

Hej alle,

Tak skal I have!!! :) Det er sødt af jer.

Kia.

MichellesModeslam sagde ...

Desværre et forsinket tillykke da jeg var borte med blæsten fra blogland i går - men bedre sent end aldrig! Så tillykke søde Kia, vi er vilde med din blog!
Og nice nok at du er kommet i Berlingske :D du fortjener det jo!

Kia sagde ...

Det var sødt af dig, Michelle.. :)

Kia.

Simone Hagemann sagde ...

Har været lidt uden net de sidste par dage - men du skal have et tillykke. Også selvom det er lidt sent (:
TILLYKKE! :D

Kia sagde ...

TAK, MANGE TAK Simone. Det er sødt af dig!