13. august 2010

BUNNY!

Photobucket

Jeg tog et billede af den her fine kanintop hos Zara for en uges tid siden. Den var virkelig blød og fint og jeg kan liiiiiiige se den med et par højtaljerede jeans og et par lækre boots i efteråret. Som I jo nok har opdaget - så tager jeg, som regel, billeder af tøj, jeg vil have, men er i tvivl om. Jeg var faktisk kommet lidt fra den og havde glemt den.. Men så var det, jeg så den ovre hos Charlotte og nu tænker jeg meget på den igen. IH, Charlotte!!!! :)

10 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Uj hvor er den dog også bare fin! hey jeg tar' også billeder af tøj jeg er i tvivl om :P haha

Josefine sagde ...

Hvor er den sød!

Emma sagde ...

Det her har ingenting med den fine kanintrøje at gøre, men jeg måtte simpelthen bare dele det med en af de sejeste bloggere jeg kender - jeg hedder Emma, er 13 år og elsker mode! Jeg er hvert halve år ved at dø for at komme ind til modeugen og se et show! Min mor overraskede mig forleden med at imorgen skal vi have en total tøse-mor-datter-dag - på Baresso forvi tager på Rådhuspladsen kl 3 og ser Helena C's tale og den laaaange catwalk, kl. 4 skal vi se modeshow i Illum og senere skal vi ind til La Glace og købe Ole Yde-makroner :D Jeg er simpelthen SÅ glad, da det er ret sjældent at jeg og min mor har noget alene tid på den måde, så det blive superhyggeligt! :D Måtte bare lige dele det, da mine jævnaldrende veninder er max ligeglade med mode, blogs og CFW - det er derfor jeg elsker blogs så meget - selvom mange af bloggerne + læserne er ret meget ældre end mig, så er det endelig (!) nogle som deler samme passion for mode som mig :)

Så egentlig tak til søde Kia og alle andre skønne bloggerdamer!! :D

Gunilla sagde ...

Uh den er cute, og længden (eller dens mangel på samme) er også fed!!
/Gunilla

PS. til Emma; GUD hvor er du en heldig kartoffel, oh god!! Snyd ;)

Unknown sagde ...

Fed bluse!!!

Din og min sagde ...

Ej, den er da bare super fin!! Virkelig sej og anderledes. :)

Michelle sagde ...

Den er fin :)

Michelle sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Charlotte sagde ...

He he, jeg var også ret vild med den, men forsøger pt. at skære lidt ned på forbruget, så lod den hænge, men ligesom dig ville jeg også mene at den ville være totalt fin med jeans, læderjakke og et par brune boots....

Og TAK for linket, så kan jeg bedre forstå at der lige kom nye læsere til :)

GOWRY sagde ...

Neeeej, hvor er de skønne! Sejt!