14. august 2010

Fredagens CFW-outfit.

PhotobucketPhotobucket

PUHAAAA! Fredag var modeugens hårdeste, sjoveste og længste dag! Den startede omkring kl 9, hvor jeg var til dejlig brunch hos Isklar. Isklar er en ny norsk vand, som har været sponsor for CFW. "Fashion-vanden", som jeg kalder den.. Hehe. Nåm, Isklar inviterede altså på brunch, præsentation af Isklar og gav norske bloggere mulighed for at møde os danske. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kendte de inviterede norske bloggere overhovedet. Blandt gæsterne var også en journalist og fotograf fra Urban og før Krøjby og jeg vidste af det, så stod vi og gav en interview, som vist kan findes i Urban på mandag.. :)

Ellers stod fredagen på flere gode og flotte shows, foredrag om modeblogging, alt for sjov blogger cocktailevent i solen, Just Female/Szhirley-event, middag med søde bloggerinder og vild efterfest med fri bar hos Friis og co. Kom hjem kl. 4 i nat med øm krop og max uldne tænder, efter at have drukket en million ulækkert søde Mokais. Pewwww.

I aften står den på sidste modeugefest for mit vedkommende.. Men kun hvis jeg kan rejse mig fra sofaen - Lige nu er den nemlig meget meget rar at ligge i.

3 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Hej Kia.
Først vil jeg lige rose dig for din meget fine og inspirerende blog. Jeg tjekker den ofte 10 gange om dagen for lige at være sikker på at der ikke lige er et indlæg jeg mangler at læse. Synes det er rigtig fedt, at få idéer til outfits, især når man som mig VIRKELIG er en spade til at lure tendenser og ofte kommer til at købe tøj, som jeg enten ender med at bytte eller ender med at blive træt af efter jeg har haft det på en eller to gange. Det er ikke så fedt, især når man ikke ligefrem er A.P Møller ;-)
Synes du skriver på en vildt fed og spændende måde, og regner med at blive ved med at læse din blog indtil du (forhåbentligt ikke!!!) lukker den. Benytter mig også ofte af din salgsblog, og falder for ting som jeg normalt aldrig ville have været faldet for i virkeligheden, men på en eller anden måde er det noget andet når man har set det på dig, og din måde at style det på :-P

Super fed blog, og super fedt outfit (som altid ;-))

Frederikke sagde ...

Forresten, så ser jeg frem til at der kommer nye ting på din salgsblog. ;-)

Kia sagde ...

Hej Frederikke,

Tusind tak for din super kommentar. Du har reddet min dag.

:)

Der kommer nye ting på salgsbloggen snarest.

Kia.