20. august 2010

Vinterstøvler hos Dixie.

I onsdags var jeg ude og besøge Dixie i deres showroom i Valby. Her viste Dixie-Tina nogle rigtig fine efterårs- og vinterstyles til Merete og jeg. Dixie har i år en lang række super lækre støvler til den kommende sæson. Det gode ved dem er, at de fås med foer og rent faktisk er varme! Jeg synes, det er rigtig svært at shoppe den perfekte vinterjakke og ligeså de perfekte vinterstøvler - Jeg ved ikke om I også har det sådan?? Så jeg er ret lykkelig over, at jeg allerede her i midten af august har en idé om, hvilke støvler der skal sidde på mine fødder i de kommende måneder:

Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket

Min personlige favorit i den grå udgave - Støvle i ægte skind med foer til 999kr. Kan findes i butikkerne i okt/nov.

Photobucket

Støvle i ægte skind med foer til 999kr, også i butikkerne i okt/nov.

Photobucket

Støvler i ægte skind uden foer til 899kr. Fås i butikkerne nu.

Photobucket
Photobucket

Super cool biker-agtige støvler i ægte skind til 1299kr, kan findes i butikkerne i september.

Er generelt ret vild med det slidte bikerlook, som alle støvlerne har - også tilgodeser støvlerne jo også lidt efterårets- og vinterens store rulamstendens.

EDIT: Dixie fås bl.a. i Message og på smartgirl.dk.

16 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Åh jo, det ER svært at finde de rigtige -altså både flotte men OGSÅ varme- vinterstøvler ;) De fleste er ret fede, tak for tippet(:
/Gunilla

Anonym sagde ...

Ja, jeg har det på samme måde, specielt med vinterjakke, næsten umuligt. Har lige betalt 1500kr for en rulamsjakke, som ikke har foer indenfor + er mega kort. Nederen. Men jeg vil helt klart holde øje med de øverste støvler, tak for tippet;)

Karen sagde ...

Nice.
†MYVOICESOPHIE.BLOGSPOT.COM

Emilie sagde ...

Jeg har super svært ved, at finde den perfekte vinterstøvle. Sidste år sparede jeg op til en canada goose vinterjakke - ikke fordi den er særlig fierce, men den er varm og praktisk :)

men suuper fede støvler ! især med foer !

Senette sagde ...

Er helt vild med den brune snørrestøvle! :D

Er de gode at have på støvlerne? Jeg synes tit, at den slags støvlerne godt kan være lidt "hårde" i det..

livrus sagde ...

Woops, så er det heldigt man er tilbage i landet til den tid - de har potentiale!

Anonym sagde ...

Hej Kia!
Super fed blog. På andet billede i denne artikel, kan man lige ane en ring med et kors. Hvor er den fra? :-)
- Simone.

Mille sagde ...

Ej hvor er de bare fine, er specielt vild med de grå med snører:)

marie jedig sagde ...

ohi! det øverste grå er da lige noget for mig....mmmh.

xx http://www.andtheblack.blogspot.com

Caroline sagde ...

Findes der en dixie butik? Hvis ja, hvor ligger den så? Hvor kan man købe dixie varer? Elsker dixie men har meget svært ved at finde nogle steder at købe dem :S

Anonym sagde ...

Flotte støvler og så ser de superanvendelige ud. Ville nok selv gå efter dem uden for, da jeg hader at gå i støvler med foer. Mine fødder bliver bare så varme. Puha. :-(

Charlotte Skov sagde ...

Det øverste par, er bare vildt flotte! :D

Christine sagde ...

Argh hvor er de bare fede! Altså de grå i ægte skind med foer. Kunne virkelig godt tænke mig sådan nogle, så er det bare lige prisen. Haha (:

Nina sagde ...

Nøjj, hvor er de bare flotte!!!! Er især vild med de allerførste!! Sår'n nogle kunne jeg godt lige klare til vinteren!

Anonym sagde ...

Til Caroline: Dixie forhandles i hele landet.. hvilken by bor du i??
Støvlerne er ihvertfald i alle Message butikkerne, og på samrtgirl.dk :)
Kh Tina, Dixie

Kia sagde ...

Hej piger,

Godt at I kan lide det jeg viser jer! Juhu!

Ringen er fra Ugabuga, prøv at skriv det i søgefeltet her på bloggen, så kommer der mere info frem.. :)

Kia.